Slavný 3D billboard z Tokia ubytoval postavy z Pokémona
3D billboard na budově u jednoho z východu stanice metra Šindzuku v Tokiu už nám nabídl spousty skvělých reklamních zážitků. Další se spustil 8. srpna na Světový den koček, kdy právě 3D kočky začalo střídat imerzivní 3D video propagující hru Pokémon GO.
V jeho úvodu se zjeví Pikachu vedle loga Pokémon Go, aby se záhy záběr zhroutil a divák se dostal do tropického lesa obsazeného postupně kočičími postavami, mezi kterými jsou Meowths, Glameow, Purrloin, Litten a Espurr. Billboard se přitom střídavě zaplní ledem, ohněm i vodou.
Pád záplavy Poké Balls ze záběru pak předznamenává závěrečné defilé všech postav.
Pokémon Go bude touto reklamou bavit kolemjdoucí až do 5. září. Začátek propagace na Světový den koček ani výběr z nich vycházejících postav ze světa Pokémonu není náhodný. Právě kočky jsou totiž primárními obyvateli dané reklamní plochy Cross Shinjuku Vision o ploše téměř 155 metrů čtverečních, která zabírá na výšku tři patra a umožňuje promítat obraz ve 4K.
Minulí inzerenti je dokázali někdy i zapojit do svých reklam. Loni se to podařilo u reklamy na vysavač Roomba. V animaci, kdy se vysavač pouští do čištění zvířecích chlupů, se zvědavá 3D kočka poprvé setkává s Roombou i3. A když je vysavač poblíž zvířete, začne automaticky uklízet. Hektickým okolím Šindžuku se tak rozléhá nejen spokojené mňoukání kočičího mazlíčka, ale nově i znělka, která je jedním z kódů značky Roomba.
Kam dál?
Podívejte se na kočičí propagaci tenisek. 3D billboard Nike ohromil svou propracovaností.