Soutěž Zlatý středník nebude jen o firemních médiích, ale i o PR. Nově míří i na Slovensko

5. 12. 2019 | Petr Michl
Nejlepší zapojení influencera či celebrity, Nejlepší interní komunikace a employee engagement, Nejlepší krizová komunikace a komunikace změny, Launch, relaunch, rebranding nebo Nejlepší struktura, obsah a storytelling — to jsou nové kategorie tradiční soutěže Zlatý středník.

 

Odborná soutěž Zlatý středník letos radikálně inovovala své kategorie, a právě startuje svůj 18. ročník. Nově, kromě tradičních firemních médií, obsáhne také kompletní firemní PR komunikaci včetně moderních komunikačních kanálů a nástrojů. Další novinkou je rozšíření soutěže i na slovenský trh. Firmy, neziskové organizace i vládní instituce mohou své přihlášky podávat do 14. února 2020, vyhlášení vítězů proběhne koncem dubna.

Renomovanou soutěž pořádá již od roku 2002 profesní organizace PR Klub. „Zlatý středník historicky vycházel z hodnocení firemních publikací a později firemních médií, tedy nástrojů a kanálů, které stály u zrodu a pozdějšího vývoje PR oboru u nás. S rozvojem informačních technologií se ale nepřetržitě vyvíjí i firemní PR komunikace. Proto jsme nyní tuto tradiční soutěž dále posunuli v souladu s celkovým vývojem a významem oboru Public Relations“, říká Pavel Vlček, předseda Výkonného výboru PR Klubu.    

Soutěž tak kromě již tradičního hodnocení firemních časopisů, newsletterů, katalogů, výročních zpráv a webů nově nabídne také hodnocení komunikačních kampaní a projektů, které budují hodnotu a pověst značky. „Nově budou mít přihlašovatelé prací možnost vybírat mezi kategoriemi, jako jsou například: Inovativní využití sociálních sítí, Nejlepší zapojení influencera či celebrity, Nejlepší interní komunikace a employee engagement, Nejlepší krizová komunikace a komunikace změny, Launch, relaunch, rebranding nebo Nejlepší struktura, obsah a storytelling,“ představuje novinky Zlatého středníku Michaela Pišiová, výkonná ředitelka PR Klubu. Všechny projekty je možné k posouzení přihlásit rovněž do kategorií podle oborového sektoru, který nabídne srovnání komunikace značek například v oblasti finančních služeb, zdraví, IT nebo FMCG.


Vítězové loňského ročníku Zlatého středníku

Zlatý středník se tento rok nově otvírá i slovenským odborníkům z oblasti komunikace a PR. Přihlášené české a slovenské práce budou tak posuzovat nejen přední čeští oboroví odborníci, ale i ti nejlepší ze Slovenska. ‚Som rád, že po prvýkrát si budú môcť oba národy zmerať sily v jednej súťaži. Napriek nášmu „rozvodu“ pred vyše štvrťstoročím má veľa kampaní presah z jednej krajiny do druhej. Každá má však svoje špecifiká, ktoré je potrebné v komunikácii rešpektovať,‘ těší se na soutěžní klání Martin Dobiš, manažer PR Klubu pro Slovensko.

Kromě kategorií, do kterých je možné se přihlásit, se Češi i Slováci budou moci utkat také o prestižní ocenění Grand Prix, do kterých posuzované práce nominuje odborná porota. Získat v nich lze například titul Nejlepší integrovaná kampaň, Nejlepší agentura, nebo Mladý píárista.

Přihlášky mohou podávat firmy, agentury, neziskové organizace i vládní instituce do 14. února 2020 na: www.zlatystrednik.cz/prihlaska.

Zlatý středník 2019 – kategorie:

1. Nejlepší tištěný časopis a noviny

2. Nejlepší elektronický časopis a blog

3. Nejlepší newsletter

4. Nejlepší brožura, katalog a leták

5. Nejlepší výroční zpráva

6. Nejlepší webové stránky

7. Nejlepší mobilní aplikace

8. Nejlepší audio a video prezentace

9. Nejlepší PR event

10. Inovativní využití sociálních sítí

11. Nejlepší zapojení influencera a celebrity

12. Nejlepší struktura, obsah a storytelling

13. Nejlepší kreativní idea

14. Nízký rozpočet a jeho efektivita

15. Nejlepší interní komunikace a employee engagement

16. Nejlepší krizová komunikace a komunikace změny

17. Užití technologií a inovací

18. Launch, relaunch, rebranding

 

Oborové sektory

1. Finanční služby

2. Zdravotní péče a farmacie

3. Auto-moto a doprava

4. Sport a zábava

5. Umění a média

6. Telekomunikace a IT

7. Cestovní ruch a gastronomie

8. Průmysl, strojírenství a energetika

9. FMCG, krása a móda

10. Neziskový sektor

11. Veřejný sektor

 

Grand Prix:

(navrhne porota)

  • Nejlepší integrovaná kampaň
  • Nejlepší agentura

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: