Společnost Sony svěřila reklamu dětem
Při rozhodování, komu zadat návrhy na novou reklamu na mobilní telefon Sony Experia, nepadl los na reklamní odborníky, ale na malé děti. Společnost Sony Ericsson ve spolupráci s agenturou McCann Worldgroup udělala crowdsourcing se skupinkou dětí. Zeptala se jich na otázku: “Co se skrývá v chytrých telefonech a dělá je speciálními?”
Na základě představy osmiletého Jakea Ryana pak uznávaný režisér Wes Anderson natočil první reklamní spot založený na chlapcově fantazii o tom, že telefon pohání maličcí roboti. Pro lepší autentičnost je ve spotu zachován i Jakeův komentář. S pomocí skupiny loutkařů a animátorů má Anderson převést na krátký film i další dětské fantazie.
Režisér Anderson je známý svými filmy jako je Taková zvláštní rodinka, Grázlové a Darjeeling s ručením omezeným. Spot na chytrý telefon se ale podobá nejvíce jeho animovanému filmu Fantastický pan Lišák. Využívá techniku stop motion - fázové animace, kde je vytvořena iluze plynulého obrazu na základě rychlého přehrávání fotek.
Kampaň s názvem ‘Made of imagination’ (Vyrobeno z fantazie) byla spuštěna robotím televizním spotem v druhé polovině března, k dispozici jsou i printové reklamy. Následovat budou zanedlouho i další zfilmované dětské fantazie, digitální a outdoorové reklamy.
Zdroj: www.businessinsider.com