Společnost Sony svěřila reklamu dětem

2. 4. 2012 | Bednářová Daniela
Jak fungují chytré telefony? Na to se zeptala společnost Sony malých dětí a v nové reklamní kampani pak přivedla jejich nápady k životu.

Při rozhodování, komu zadat návrhy na novou reklamu na mobilní telefon Sony Experia, nepadl los na reklamní odborníky, ale na malé děti. Společnost Sony Ericsson ve spolupráci s agenturou McCann Worldgroup udělala crowdsourcing se skupinkou dětí. Zeptala se jich na otázku: “Co se skrývá v chytrých telefonech a dělá je speciálními?”

 

Na základě představy osmiletého Jakea Ryana pak uznávaný režisér Wes Anderson natočil první reklamní spot založený na chlapcově fantazii o tom, že telefon pohání maličcí roboti. Pro lepší autentičnost je ve spotu zachován i Jakeův komentář. S pomocí skupiny loutkařů a animátorů má Anderson převést na krátký film i další dětské fantazie.

Režisér Anderson je známý svými filmy jako je Taková zvláštní rodinka, Grázlové a Darjeeling s ručením omezeným. Spot na chytrý telefon se ale podobá nejvíce jeho animovanému filmu Fantastický pan Lišák. Využívá techniku stop motion - fázové animace, kde je vytvořena iluze plynulého obrazu na základě rychlého přehrávání fotek.

 

Kampaň s názvem ‘Made of imagination’ (Vyrobeno z fantazie) byla spuštěna robotím televizním spotem v druhé polovině března, k dispozici jsou i printové reklamy. Následovat budou zanedlouho i další zfilmované dětské fantazie, digitální a outdoorové reklamy.

Zdroj: www.businessinsider.com


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: