Starbucks UK oznamuje humornou formou znovuzavedení povinnosti nosit roušky
- Jak zlepšit efektivitu prodeje?
- Jak komunikovat se zákazníky?
- Jak vycházet vstříc klientům?
- Jak zpracovat funkční strategii?
Ve Velké Británii se od minulého týdne opět nosí roušky ve vnitřních prostorech. Jde o věc veskrze nepříjemnou, ovšem za určitého epidemiologického stavu potřebnou. V britském Starbucks se rozhodli, že povinnost i pro jejich zákazníky oznámí s trochou sebeironie.
A to s vizuálem s kelímkem, na kterém je místo jména zahuhlané „Mmphffh“. Tento fór by těžko fungoval, kdyby jméno na kelímku ve Starbucks nebylo takovým fenoménem a zároveň si nežila vlastním online meme životem i jeho odnož: zkomolená jména na kelímcích stvořená poté, co barista vyslovené jméno zákazníka špatně zachytil.
Starbucks s rouškami v jeho provozech již zaznamenalo silný mediální příběh, když v USA jeden z baristů odmítl obsloužit zákaznici bez roušky. Ta si ho vyfotila a zveřejnila jeho fotku na Facebooku s tím, jaké bezpráví se jí stalo. Překvapivě ale negativní ohlas získal spíše její krok a online nevyzpytatelnost se pak manifestovala sbírkou na podporu baristy, který tak získal dýško v hodnotě přes 90 tisíc dolarů.
Značí to, že lidé nutnost zakrytí horních cest dýchacích v dané situaci chápou. A dle odezvy pod zmíněným příspěvkem se zdá, že to platí i ve Velké Británii. A rozhodně tomu pomohl fakt, že špatná zpráva byla oznámena hravou formou.