Sušenky ZeZe zavedly v brazilských autobusech sedačky určené k seznámení

27. 2. 2015 | Irena Šovčíková
Nudíte se během cesty autobusem? V Brazílii si nyní můžete sednout a navíc si hezky popovídat se spolucestujícím na speciálních sedačkách pro nové přátele.



Cesta autobusem může být dlouhá a nudná. Zvlášť když nemáte žádnou knížku, sluchátka v uších nebo partnera, se kterým se dá povídat. V Brazílii se rozhodli přispět k socializaci pomocí sedaček speciálně pro seznamování.

Značka sušenek ZeZe Biscuits potěšila cestující autobusem, kteří touží po seznámení ale třeba nemají tolik kuráže, aby se seznamovali jen tak. V hromadné dopravě po celé Brazílii tak díky kampani Feeding New Friends vznikla místa, přímo určená k navazování nových kontaktů.

Mají si na ně sednout primárně ti, kteří touží po nových přátelích. Pro případ, že by konverzace s cizincem vázla, připravil výrobce sušenek na místě post-ity. Ty nabízejí pomocná témata, která mají za úkol dva cestující pořádně rozmluvit a tak nějak prolomit ledy.

Cílem kampaně, kterou připravila agentura Mark+ je samozřejmě zviditelnit značku, ale také potenciální zákazníky vtáhnout do aktivity. ZeZe Biscuits tak zůstane v paměti všech, kteří se s přátelskými sedátky setkali, jako značka, která podporuje komunitu. Možná dokonce díky nezávaznému pokecu po cestě domů vzniklo přátelství na celý život. A to je rozhodně vzpomínka, se kterou chce být značka sušenek spojená. Sympatické je, že společnost nezůstala jen u otřepaného sloganu, ale skutečně spojila minimálně pár lidí dohromady.

O dost menší úspěch a odezvu zaznamenal obdobý počin přímo z České republiky. Před více než rokem totiž Dopravní podnik města Praha zavedl tzv. Seznamovací komunikační vagony metra. Nápad možná hezký, ale provedení trochu pokulhávalo. Většina cestujícíh totiž ani netušila, že jedou vagónem, ve kterém se mají sdružovat. Jediným upozorněním na možnost seznámení byl totiž dlouhou dobu pouze nenápadný poutač u vchodu do metra. Dopravní podnik by se tak mohl vzít ponaučení z Brazílie. Tam totiž o účelu vybraných sedaček není pochyb.

Zdroj: BrandingMagazine


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: