Svět je naruby, tak proč nezkusit i Whopper bez masa, hlásá Burger King
Jason je vystaven reálné konverzaci s kolegyní – tlačítko “mute” naživo nefunguje, nemůže si vypnout kameru, nemůže čůrat, zatímco poslouchá. Jason je zmatený. A podobně zmatení jsme pravděpodobně my všichni, po roce života v pandemii. Tohoto zvláštního období se rozhodl využít ve svůj prospěch Burger King a hlásá jasné poselství – svět je vzhůru nohama, tak proč nezkusit něco, co si mnozí milovníci masa neumí ani představit, legendární Whopper v bezmasé variantě.
V dramaticky pomalém spotu se postupně vystřídá několik příběhů, ve kterých se možná mnozí poznají. Joe v košili s kravatou a trenýrkách přemýšlí, zda pracuje z domu, a nebo žije ve své práci. Emma zjistila, že se jí víc líbí Marcův profil v randící aplikaci než Marc samotný. Duston si objednal knihu o klimatické změně, která mu přišla až z Anglie v hromadě plastových obalů. Všichni jsou zmatení.
A jak zamrzlé postavy postupně prožívají svou existenciální krizi, Burger King přichází v závěru spotu s vtipnou pointou. Svět už je tak zmatený, že hovězí Whopper v bezmasé variantě chutná… no, úplně stejně jako ten s masem.
Nová reklama s názvem Confusing Times (Matoucí časy) využívá dramatické kamery, katastrofické hudby a je namluvená hlubokým hlasem herce Edwarda Robinsona. To vše pak podporuje vtipné vyznění, se kterým se divák může snadno identifikovat. Celá kampaň vznikla ve spolupráci s agenturou DAVID Madrid, která stojí třeba za ikonickou reklamou na kečupy Heinz s Edem Sheeranem nebo za předchozí kampaní pro Burger King, kde využívala plesnivý Whopper.
Kampaň kromě video obsahu doprovází také radiové spoty nebo kampaň na sociálních sítích. Je tedy vidět, že i když jsou časy těžké, firmu Burger King humor jen tak nepřejde.
Kam dál?
Plíseň šlechtí. Připomeňte si předchozí počin Burger Kingu se zeleným Whopperem.