Tento billboard piva Corona je plně čitelný jen na pár minut denně
Na dobré věci se vyplatí počkat… Ač se toto rčení používá někdy u tvrdého alkoholu, tentokrát si ho vzali k srdci kreativci z agentury Wieden+Kennedy tvořící billboard pro mexické pivo Corona. Venkovní propagace Corony v britském Brightonu vypadá po většinu dne fádně, jako etiketa z lahve na žlutém pozadí. To pravé divadlo ovšem rozehraje s pomocí té nejdůležitější věci v naší galaxii.
Aktuálně mezi 18:30 a 18:45, kdy na billboard umístěný u jedné z brightonských pláží dopadá sluneční světlo, se na něm objeví stín ve tvaru láhve spolu se sloganem „Made From Natural World“ („Ze světa přírody"). Děje se tak díky tomu, že jsou láhev a nápis „vyřezané“ na konstrukci kolmě připevněné k jedné ze stran billboardu – to, že je obalená břečťanem, pak jen posiluje „přírodní poselství“.
Marketingová ředitelka Corona Europe k této kampani uvedla:
Slunce nyní prý osvětluje „krásu a výhody používání 100% přírodních složek". Toto sdělení je sice v dispozici v plné parádě jen na zlomek dne, jeho kreativita a nezvyklost ovšem kampani přinášejí mezinárodní mediální pozornost, která významně přesahuje Brighton.„Corona věří, že ty nejlepší věci pocházejí z přírody. Od přírodních ingrediencí, které používáme k vaření piva, až po naše poslání pomoci více lidem znovu se spojit s přírodou.“
Televizní stanice BBC přibila Draculu na billboard
Stín na billboardu si zahrál i v nedávné minulosti, v londýnské kampani televizní stanice BBC z roku 2020. V rámci propagace seriálu Dracula se na dvou místech v Londýně a Birminghamu se objevil skutečně kreativní billboard.
Přes den byla jeho levá část jen změtí krvavých kůlů, na které dle legend hrabě Dracula rád napichoval své odpůrce.