Toyota dominuje nejekologičtějším světovým značkám

27. 7. 2011 | BoB

Společnost Interbrand, která se specializuje na zkoumání hodnot značek světových výrobců, vyhlásila japonskou automobilku Toyotu za nejekologičtější značku roku 2011. Druhou a třetí příčku obsadily společnosti 3M a Siemens.


Studie se zabývala jak vnímáním spotřebitelů, tak přímou ochranou životního prostředí. Výzkum byl prováděn na 10 000 spotřebitelů z Japonska, Číny, Indie, Německa, Spojených států a Velké Británie.


Toyota je prý zdárným příkladem toho, jak správně pracovat na ekologickém managementu. Některé společnosti vnímají spotřebitelé jinak, než jaká je jejich skutečná ekologická výkonnost. Velké rozdíly mezi výkonem a vnímáním mají například firmy L´Oreal, Nokia nebo HSBC. Jejich výkonnost je podstatně vyšší, ale veřejnost je tak nevnímá. Naopak je tomu u společností McDonald´s nebo Coca Cola.


Mezi padesát nejekologičtějších značek se dostaly například BMW, Starbucks, Apple, Danone, Panasonic, Dell, Allianz, Nike nebo Adidas.

Zdroj:www. marketingweek.co.uk, www. brandchannel.com
 


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: