Toyota začíná rehabilitovat značku
4. 6. 2010
| ITO
Po dosažení dna amerických prodejů v květnu tohoto roku chystá Toyota spustit rehabilitační kampaň. Ta by měla Američany přimět přemýšel o tom, proč v minulých letech Toyoty považovaly za jedny z nejlepších vozů. S odvoláním na nedávný lesk by se tak měly vyčistit některé současné vady na kráse.
Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu |
Po dosažení dna amerických prodejů v květnu tohoto roku chystá Toyota spustit rehabilitační kampaň. Ta by měla Američany přimět přemýšel o tom, proč v minulých letech Toyoty považovaly za jedny z nejlepších vozů. S odvoláním na nedávný lesk by se tak měly vyčistit některé současné vady na kráse.
Kampaň se v celých státech zaměř na TV, print i rozhlas, chybět nebude ani internetová podpora a využití outdoorových ploch. Podle dostupných informací by měla komunikovat především kvalitu a bezpečnost vozů, a to prostřednictvím současných inženýrů automobilky a věrných zákazníků.
Kampaň má být nejdražším reklamním počinem automobilky za posledních pět let.