Turistický marketing s vřelostí. Vyhřívaná zastávka v New Yorku láká na Floridu
Prodávání zájezdů do tepla na kost prokřehlým lidem není nic tak obtížného. Jelikož má ale podobný nápad v této fázi roku mnoho turistických destinací s příznivějším klimatem, vyplatí se i tak odlišit se skvělým marketingem. Přesně to se podařilo komoře pro pro podporu turismu floridského města Fort Lauderdale v New Yorku. I tato metropole je stižena dlouhotrvajícími mrazy a lidé v ní mají zimy po krk. Přesně ti ocení místo, kde se lze zahřát. A tím je nyní i speciální vyhřívaná zastávka.
To, že se v těchto místech dá odložit kabát, zdůrazňují najatí modelové a modelky, kteří šokují kolemjdoucí zachumlané do šál pohodou v plavkách. Přístřešek je součástí kampaně nesoucí název „The Beach Looks Good on You". Ta by měla vyvrcholit 28. ledna na nádraží Grand Central, kde bude přeměněna Vanderbiltova hala v plážovou oázu.
Dalším místem potřísněným pískem a prosluněnou náladou bude ve stejný čas i terminál 5 na letišti Johna F. Kennedyho, kde půjde vyhrát „propustku do tepla" a ihned na Floridu vyrazit. Vyletněné zastávka s lavičkami inspirovanými plážovými křesly bude v provozu po celý měsíc.
Kam dál?
Veřejné instituce propagující turismus mají v USA pravděpodobně mnohem více odvahy a umu než ty české. Nedávno jsme psali o státě Arizona lákajícím k návštěvě s pomocí několik desítek metrů velkého bigboardu plavkyně v Chicagu, které z nohou jakoby spadly několikametrákové žabky a rozbily přitom kapotu automobilů.
Přečtěte si více v článku Kreativní bigboard zahřál promrzlé Chicago.
Zdroj: PSFK