Turistický marketing s vřelostí. Vyhřívaná zastávka v New Yorku láká na Floridu

22. 1. 2014 | Petr Michl
Jak propagovat floridské letovisko v zimou stiženém New Yorku? Vyhřívanou autobusovou zastávkou, kde můžete odložit kabát a slunit se v plavkách.

Prodávání zájezdů do tepla na kost prokřehlým lidem není nic tak obtížného. Jelikož má ale podobný nápad v této fázi roku mnoho turistických destinací s příznivějším klimatem, vyplatí se i tak odlišit se skvělým marketingem. Přesně to se podařilo komoře pro pro podporu turismu floridského města Fort LauderdaleNew Yorku. I tato metropole je stižena dlouhotrvajícími mrazy a lidé v ní mají zimy po krk. Přesně ti ocení místo, kde se lze zahřát. A tím je nyní i speciální vyhřívaná zastávka.

To, že se v těchto místech dá odložit kabát, zdůrazňují najatí modelové a modelky, kteří šokují kolemjdoucí zachumlané do šál pohodou v plavkách. Přístřešek je součástí kampaně nesoucí název „The Beach Looks Good on You". Ta by měla vyvrcholit 28. ledna  na nádraží Grand Central, kde bude přeměněna Vanderbiltova hala v plážovou oázu.

Dalším místem potřísněným pískem a prosluněnou náladou bude  ve stejný čas i terminál 5 na letišti Johna F. Kennedyho, kde půjde vyhrát „propustku do tepla" a ihned  na Floridu vyrazit. Vyletněné zastávka s lavičkami inspirovanými plážovými křesly bude v provozu po celý měsíc.

Kam dál?

Veřejné instituce propagující turismus mají v USA pravděpodobně mnohem více odvahy a umu než ty české. Nedávno jsme psali o státě Arizona lákajícím k návštěvě s pomocí několik desítek metrů velkého bigboardu plavkyně v Chicagu, které z nohou jakoby spadly několikametrákové žabky a rozbily přitom kapotu automobilů.

 

Přečtěte si více v článku  Kreativní bigboard zahřál promrzlé Chicago.

Zdroj: PSFK

Štítky dokumentu: Formy PR Kreativní inspirace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: