Twitter děsí uživatele: spouští hororovou animaci ve stylu Vřískotu
Give me a ❤️ and I'll give you a ????. #ScreamMovie pic.twitter.com/1iG3GMqNTp
Twitter se na své seriózní poměry docela odvázal. Jako součást propagace nejnovějšího hororového blockbusteru Vřískot vypustil do vod internetu v USA pořádně krvavou animaci. Sledujte @ScreamMovies a lajkujte #ScreamMovie a budete se bát! Pokud jste ve výchozím světlém režimu, v následné animaci ostrá břitva rozpůlí srdce (váš lajk).
A když přepnete své zařízení do tmavého režimu, po kliknutí na lajk a následném rozpůlení srdce se ze tmy navíc vynoří ikonický a strašidelný Ghostface z Vřískotu.
Viceprezidentka pro digitální komunikaci Paramount Pictures Tamar Teifeld vidí celé propojení s Twitterem velmi pozitivně:
„Jsme nadšeni, že můžeme s Twitterem spolupracovat na obsahu, který se mění v závislosti na tmavém/světlém režimu, a na kampani ,Would You Survive a Scream Movie?’ (Přežili byste Vřískot? – pozn. redakce). Ghostface je ikona hororu známá tím, že terorizuje své oběti přesně v okamžiku, kdy to nejméně čekají. Takže naše animace, která v tmavém režimu na uživatele vyskočí, je dokonalým doplňkem tohoto příběhu. Když to spárujete s okamžitou odpovědí, kdy si uživatelé vyslouží vlastní @zmínku od Ghostface, jedná se o perfektní způsob, jak připravit diváky na to, že film vstupuje do kin, a jak budovat vřískotovou komunitu na Twitteru.“
Tato aktivita rozhodně zapojí (nejen) fanoušky do propagace a šíření povědomí o novém Vřískotu. Tým filmu se při propagaci na sítích neomezuje jen na Twitter. Uvolňuje pro veřejnost také řadu AR filtrů na Snapchatu, Facebooku a Instagramu.
Vřískot je pro všechny milovníky hororu jedním ze zásadních žánrových snímků devadesátých let. Tým kolem filmu předpokládá, že se nový Vřískot stane popkulturní senzací a podnítí nové trendy, které by mohly zaujmout i mladší diváky. Návštěvnost kin je ovlivněna pandemií, a proto je inovativní využívání sociálních sítí k propagaci nových filmů více než žádoucí. Budování správně zapálené komunity na sítích značkám může pomoci k tomu, aby se do potemnělých sálů skutečně odhodlali zajít.
Zdroje: Adweek, Social Media Today