Týdeníku Sedmička vzrostla čtenost
8. 3. 2010
| ILE
O deset procent se za poslední půlrok zvedla čtenost bezplatného týdeníku Sedmička, který vydává Mladá Fronta. Vyplývá to z výzkumu agentury Millward Brown, který si vydavatelství nechalo zpracovat. Informaci přinesl deník E15.
Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu |
O deset procent se za poslední půlrok zvedla čtenost bezplatného týdeníku Sedmička, který vydává Mladá Fronta. Vyplývá to z výzkumu agentury Millward Brown, který si vydavatelství nechalo zpracovat. Informaci přinesl deník E15.
Výzkum mimo jiné potvrzuje, že je Sedmiřka třetím nejčtenějším titulem na tuzemském trhu, v kategorii týdeníků je pak na první příčce. Čtenářskou základnu tvoří nejvíce věková skupiny 25 - 34 let.
Týdeník Mladá fronta Sedmička vychází v nákladu necelých 700 tisíc kusů. Je distribuována prostřednictvím stojanů na veřejně frekventovaných místech v administrativních budovách a obchodních centrech ve 140 městech. Týdeník navíc vychází ve 29 regionálních mutacích.
Štítky dokumentu: Marketingový výzkum