Uber vozí opilce zdarma. Stačí dostatečně „nadýchat"

10. 4. 2015 | Petr Michl
Máte dostatečně naváto? Uber v Torontu zbudoval v centru digitální kiosek s alkoholmetrem. Kdo má správnou „hladinku", bude svezen zdarma

 

Uber v Toronto přišel s velmi vděčnou marketingovou akcí. Na jedné z ulic kanadského města byl nainstalován  „Uber safe kiosk" - zařízení s alkoholometrem dovolovalo kolemjdoucím zjistit svou hladinu alkoholu v krvi. Kdo „nadýchal", mohl se svézt zdarma.

Kiosek je poctivým kovovým zařízením s digitální obrazovkou a s alkoholometrem v adekvátní výšce pro dospělého člověka. Nápis „Blow here for a ride on us” vyzýval v nočních hodinách navrátivší z barů, aby si „foukli" pro jízdu zdarma. Když přístroj naměřil dostatečnou „hladinku", měli na ni nárok. Video upozorňující na existenci kiosku má zároveň podpořit celoroční akviziční program. Lidé v Kanadě, kteří ještě službu alternativního taxi dopravce nevyužili, mohou na blogu Uberu zažádat o první jízdu zdarma až do částky 25 kanadských dolarů za cestu.



Dle Uberu s sebou noční hodiny spojené s návratem z barů nesou až třikrát větší výskyt dopravních nehod. Toto je efektivní způsob, jak na tuto smutnou statistiku upozornit a zároveň nabídnout řešení. Jak říká claim na závěr videa: „It's better to be uber safe than sorry."



Zdroj: Uber

Štítky dokumentu: Kreativní inspirace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: