Učte se od nejlepších v oboru. Startuje roční MSc. studium marketingu, kde vyučuje Řezáč, Formánek nebo Podstavec
- Jak zlepšit efektivitu prodeje?
- Jak komunikovat se zákazníky?
- Jak vycházet vstříc klientům?
- Jak zpracovat funkční strategii?
Jan Řezáč, Milan Formánek, Filip Podstavec a další marketingoví odborníci se již za pár týdnů postaví před katedru, aby studenty strukturovaně seznámili se svou oblastí marketingu. Studium Moderního marketingu startuje na mezinárodní akademii manažerského vzdělávání Newton Academy, která je úzce propojená s jednou z nejlépe hodnocených soukromých vysokých škol u nás, Newton College.
Po dokončení studia získají studenti mezinárodně uznávaný titul MSc., který je ve světě ekvivalentem českého magistra či inženýra. Především si ale odnesou praktické dovednosti – studium totiž propojuje vysokoškolské prostředí se skutečným děním na tuzemské marketingové scéně.
Studium trvá jeden rok a startuje na konci února. „MSc. patří do rodiny profesních postgraduálních studií, která jsou typická v britském prostředí. Předměty jdou maximálně do hloubky praktického marketingu. Na rozdíl od akreditovaných studií typu bakaláře nejsou nutnou součástí studijního plánu ekonomické a humanitní předměty. Marketing je extrémně dynamická disciplína, proto je důležité studentům ukázat aktuální trendy v podání špičkových profesionálů z oboru. Nebudeme studentům přednášet to, co se píše v učebnicích vytvořených před mnoha lety, jak je to bohužel běžné na mnoha vysokých školách,” vysvětluje ředitel Newton Academy Jiří Koleňák.
Jiří Koleňák při výuce na Newton College
Studenti se s vyučujícími budou potkávat v Brně či v Praze po dobu sedmi víkendů, dále na outdoorovém kurzu seberozvoje a na dobrovolných konzultacích u expertů. S nimi budou studenti řešit především své disertační práce, které poté obhájí před komisí, aby absolvovali studium. Jiří Koleňák dodává: „V našem novém oboru nepotřebujeme motivovat studenty zkouškami. Do studia nastoupí dospělí lidé, kteří přesně vědí, proč se chtějí vzdělat a co při studiu potřebují získat. Mají svoji osobní zakázku, kterou chtějí při vzdělávání vyřešit.”
Profesionálové předávají dovednosti nové generaci
Každý výukový blok víkendového studia vychází z reálných potřeb, se kterými se profesionálové setkávají v každodenní praxi. Studium je sestavené tak, aby pokrylo všechny oblasti marketingu. Záměrem je, aby oproti jednotlivým kurzům v různých vzdělávacích institucích studenty skutečně systematicky připravilo na práci v tomto oboru.
Jan Řezáč na Newton College
„Studenty v kurzu seznámím s procesem tvorby webu od uživatelského výzkumu až po samotnou realizaci,“ popisuje svůj výukový blok specialista na weby a zakladatel rodu House of Řezáč. Jan Řezáč, a dodává: „Studium na Newton Academy koncipované jen prakticky, řeší se v něm případovky a reálné problémy z naší praxe, takže máme možnost studentům předat fungující postupy, které běžně v práci používáme.“
Bloková výuka je postavená na případových studiích a reálných úkolech, se kterými se studenti běžně setkají na pozicích marketingových specialistů a manažerů.
První studenti specializace Moderní marketing zasednou do lavic koncem února. Cena za roční studium je 69 tisíc korun.
Kdo bude na Newton Academy učitSvé znalosti předá studentům mimo Jana Řezáče například marketingový expert Milan Formánek, který se více než 13 let stará v Red Bull Media House o marketing ve 30 zemích. Přednášet bude také Filip Podstavec,zakladatel společnosti Marketing Miner a odborník na SEO. Martin Brablec, specialista na content marketing a majitel Obsahové agentury, předá studentů znalosti o copywritingu. Webovou analytiku a výkonnostní marketing vyučuje Zbyněk Hyrák a tématu budování značek se bude věnovat Lukáš Lukeš. Další bloky výuky se zaměří na:
|
Sponzorovaný článek