Ukrajina startuje globální reklamní kampaň, která oslavuje odvahu národa
14. 4. 2022
| Barbora Vičarová
„Hrdinství nemá barvu, má totiž dvě barvy.” Ukrajinská vláda přichází s velkou kampaní, která buduje hrdinské jméno jejich národa. A díky jasnému a efektivnímu provedení ukazuje, jak dobře umí strategicky přemýšlet i v té největší krizi.
I v časech válečných platí, že není radno podcenit dobrý marketing. A toho si je vědoma Ukrajina, která v posledních dnech startuje velkolepou globální kampaň, která vyzdvihuje nezdolné hrdinství tohoto národa. Celá iniciativa vznikla na popud ukrajinské vlády ve spolupráci s úspěšnou kyjevskou reklamní a kreativní agenturou Banda. Ta má na svém kontě mnoho ocenění, včetně Effie nebo Cannes Lion, a i v tomto případě ukazuje, jak lze hlubokou emoci předat jasně, stručně a efektivně.
Hrdinství nemá barvu, má totiž dvě barvy
Jednoduché 10-tivteřinové videospoty předávají jasné a stručné poselství. Pohled na třepotající se ukrajinskou vlajku doprovází výmluvný voiceover:
„Hrdinství nemá barvu, má totiž dvě barvy.”
Štítky dokumentu: Kampaně na sociálních sítích Kreativní inspirace
Sdílejte tento článek: