IKEA přináší na Velikonoce čokoládového zajíce naplacato
Zdroj: IKEA
Úspěch značky IKEA spočívá v mnohém v tom, že přiměla zákazníky k tomu, aby akceptovali a brali svým způsobem jako výhodu, že se její nábytek zpravidla prodává v sérii plochých krabic. Sestavit si ho pak musí doma a obvykle k tomu stačí jen inbusový klíč. A proč něco takového neuplatnit i na čokoládu? Přesně to totiž nyní dělá IKEA v případě čokoládového zajíce.
Velikonoční zajíc s označením VÅRKÄNSLA se dá složit ze třech plochých dílů a udělá jistě velkou parádu vedle těch „buclatých“, co naleznete běžně v obchodech. Dalším pozitivem oproti dutým figurkám je pochopitelně to, že při převozu v „plochém stavu“ mu hrozí mnohem menší riziko poškození.
Zdroj: IKEA
Použitá čokoláda má v sobě obsahovat pouze certifikované kakao vypěstované udržitelně. Název pak vychází ze slova vårkänslor, švédského výrazu pro pocit štěstí či nadšení, který mají lidé spojení s příchodem jara (a pravděpodobně také díky většímu vystavení slunečním paprskům a zvýšené tvorbě dopaminu). Velikonoční zajíc je dostupný v českých pobočkách IKEA.
Zdroj: IKEA
Zdroj: IKEA
Zdroj: IKEA