Vizuální marketing - řekněte to obrázkem
Jak získat trojnásobnou odezvu na newsletter informující o aktualizaci aplikace? Podle produktové manažerky Iris Schoor je tajemství skryto v obrázcích, uvedla to ve svém článku pro server TechCrunch. K jednomu z newsletterů, které posílali svým uživatelům, přidali fotografii týmu, který se na vývoji aplikace podílel. A výsledky se dostavily téměř okamžitě. 3x více ohlasů a recenzí na aplikaci než dříve.
Média jsou si postupujícího trendu, který klade důraz na převahu vizuálních informací, vědoma. Facebook neustále manipuluje s velikostí zobrazených fotografií a profil Timeline je také přednostně o vzhledu. Sociální síť Pinterest pracuje primárně s obrazovým obsahem a řada dalších stránek se vzhledem této virtuální nástěnky inspiruje. Počet uživatelů Instagramu také pořád stoupá. Co to znamená pro marketing? Především nutnost přidat se k obrazovému boomu.
Plusové body jsou za osobitý vizuální styl. Ilustrace připomínající dětské kresby nebo opičí email jsou podle Shoor dobrým propagačním prvkem, který pomůže firmu odlišit a zlepšit zapamatovatelnost.
Důležité je také nezapomenout prezentovat produkt v reálném prostředí - tedy tak, jak jej budou lidé používat. Prezentujete mobilní aplikaci? Ukažte, jak v telefonu vypadá. Ani obyčejné screenshoty aplikace v akci už nestačí. Pokud chcete získat pro svoji firmu a produkt zájem médií, zajímavé a kvalitní obrázky, které jim poskytnete, jsou základ. Když navíc přidáte trochu vtipu, roste přímo úměrně vaše šance, že se ve zprávách či například na blogu objevíte. Postovat příspěvek na blog bez obrázku či videa je v dnešní době v podstatě sebevražda. Totéž platí i pro klasické zprávy. Někdy jen kvalitní a zajímavá fotka rozhodne o tom, která informace se dostane k publiku.
Zdroj: www.techcrunch.com