Vojta Kotek jako nešikovný manžel podruhé. BAUHAUS v podzimní kampani přináší nové scénky
Zdroj: Bauhaus
Síť odborných center BAUHAUS navazuje na svou jarní kampaň s názvem „Nešikovný manžel“ a spouští dnes další, podzimní verzi. V hlavní roli se opět objeví Vojta Kotek, který se kromě ztvárnění ústřední postavy ujal i režie. „Jarní kampaň zaznamenala u diváků úspěch a věříme, že podzimní kampaň bude neméně úspěšná, budeme pokračovat s konceptem nešikovného manžela, diváci se dočkají nových scének. Důraz klademe na klíčové sdělení – v odborných centrech BAUHAUS najdou zákazníci vše potřebné pro dílnu, dům a zahradu, a to včetně odborného poradenství, bez kterého se to, jak bude patrné ve spotech, občas neobejde,“ říká Jindřich Hovorka, vedoucí marketingu společnosti BAUHAUS.
Ve spotech vystupuje vedle Vojty Kotka v roli nepraktického manžela i herečka Eliška Jansová (divadlo F. X. Šaldy) jako trpělivá manželka. V epizodních rolích se objeví také Zdeněk Charvát (Divadlo v Celetné). „Spolupráce s Vojtou Kotkem byla už při přípravě jarní kampaně perfektní, diváci ocenili nejenom způsob, jakým Vojta s Eliškou ztvárnili manželský pár, ale líbilo se jim i odlehčené a zábavné pojetí videí. V tomto duchu se ponese i naše podzimní kampaň,“ doplňuje Jindřich Hovorka ze společnosti BAUHAUS.
Na podobě komunikace opět spolupracovaly společnosti KNOWWORKS a Stink Films. Za kreativními návrhy stojí Jinej Gang, jmenovitě Ondřej Hübl, Viktor Říha a Tomáš Vápeník.
Podzimní část kampaně bude k vidění na televizních stanicích skupin Nova Group, Prima Group i ČT. Spolu s 30s spoty budou vysílány také 10s remindery a 10s sponzorské vzkazy, pro online jsou připraveny i 20s a 6s verze spotů. Kampaň doplní komunikace napříč dalšími mediatypy včetně rádia, printu nebo OOH. Probíhat bude také přímo v odborných centrech BAUHAUS, kde bude doplněna o instore prvky.
Zdroj: Bauhaus