Volkswagen personalizoval přechody pro chodce, a učinil je tak bezpečnějšími pro děti

28. 6. 2016 | Petr Michl
Když někoho znáte, víc vám na něm záleží. Tento poznatek byl využit při inovaci přechodu pro chodce.

 

Když někoho znáte, víc vám na něm záleží. Tento poznatek byl využit při inovaci přechodu pro chodce v Spojených Arabských Emirátech. Díky iniciativě automobilky Volkswagen nyní u vybraných školáků zobrazuje v okamžiku, kdy vstoupí na „zebru", jejich křestní jméno.

Ve Spojených arabských emirátech jsou chodci účastníky 20 % dopravních nehod. Asi není potřeba dodávat, že jejich zranění jsou vážná a platí to obzvláště pro děti. Německá automobilka Volkswagen se s tím rozhodla něco udělat s pomocí projektu Human Crossings. Přechod pro chodce v blízkosti jedné ze škol v Dubaji byl vybaven obrandovanou bránou s digitálním panelem. 2 tisíce dětí z nedaleké školy byly vybaveny RFID tagy v podobě loga automobilky. Když se dítě přiblížilo přechodu, na displeji nad ním se objevilu jeho jméno, typově ve formě vzkazu typu: „Prosím zastavte pro Adriana."


A na Adriana si samozřejmě řidiči dávali větší pozor než na bezejmenné dítě. Nikterak náročné využití běžně dostupné technologie napomohlo k tomu, aby se cesta dětí do školy stala bezpečnější.





Zdroje: Digital Buzz Blog, Behance

Štítky dokumentu: Formy PR

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: