Vyhledávač Bing v boji proti Googlu vsadil na redesign
- Jak dosáhnout lepšího výkonu?
- Jak lépe zacílit zákazníky?
- Jak zvýšit konverzi?
- Jak využít levnější ceny reklamy?
Jednou z možností, jak bojovat s konkurencí, je vizuálně se od ní odlišit. Tuto strategii se teď snaží vyzkoušet americký vyhledávač Bing. Začal pozvolna, pročišťováním zobrazení výsledků vyhledávání.
Levý postranní panel by měl být naprosto prázdný a horní lišta by se také měla dočkat změn v podobě přehlednějšího uspořádání. O něco rafinovanější je i integrace Facebooku oproti předchozímu štosování jmen a tváří pod “lajkovanými” položkami. Ikona se zdviženým palcem označuje, které výsledky hledání se líbily kamarádům, a mohly by tak mít větší relevanci. Příbuzné výsledky vyhledávání byly přesunuty z levé strany na pravou pod reklamy. A pro omezení časového rozsahu budou muset uživatelé Bingu udělat více kroků než doposud. To znamená, že nový vzhled ocení spíše ti, kteří funkce v postranním panelu nevyužívají.
Chystané změny byly testovány několik měsíců a pomalu by se měly dostávat ke všem uživatelům. Bing doufá, že tak v porovnání s Googlem bude vypadat vzdušněji a klidněji. Bing se tímto krokem snaží využít jisté nepopularity personalizovaného vyhledávání od Googlu. Ozývají se i hlasy, že je to pro Microsoft v podstatě jediná možnost, jak s Googlem soupeřit, jelikož na algoritmy tak zdatní nejsou.
U nás je největším konkurentem Googlu Seznam. Kromě inovací v podobě upraveného emailu, vlastního vyhledávání v zahraničních webech a chystání internetové televize největší český vyhledávač sází v boji s největším světovým vyhledávačem hlavně na svoji orientaci na české uživatele, pro které je také rozcestníkem pro populární online portály.
Zdroj: www.techcrunch.com