Výrobce hraček Fisher-Price vytvořil reklamu vítající děti narozené na Nový rok 2015 během 24 hodin
Na začátku ledna si do roku s novou číslovkou dáváme předsevzetí. Změnu v kalendáři bereme jako naději na změnu, symbol nového prázdného listu - nic to nesymbolizuje tak dobře jako děti, které se narodí přesně na Nový rok. Dlouho je ke své propagaci využívali starostové vítající nové občánky, nyní se stejného tématu zhostil i výrobce hraček pro malé děti Fisher-Price a je z toho něžná reklama plná naděje.
Oproti novoroční návštěvě starostů v porodnici v každém větším městě byl projekt poněkud ambicióznější. Ve spotu je zachyceno 10 matek a jejich dětí, které budou mít v rodném listu datum narození 1. ledna 2015 - a to dokonce hned ze 7 zemí: USA, Japonska, Mexika, Brazílie, Keňy, Bangladéše a Polska. Záběry byly zachyceny místními týmy, finální střih měl na starosti dokumentarista Patrick Creadon. 90 vteřinová reklama byla nahrána do 24 hodin na YouTube, kde je tak uvedeno u publikace videa 1. 1. 2015. Často mluvíme o obsahovém marketingu a schopnosti vytvořit zajímavý obsah v pravý čas. Tento počin ukazuje, jak vysoko je dnes položená pomyslná laťka produkce.
"Poprvé, když držíte vaše dítě, máte pro něj tolik přání. Jste naplněni touhou, že před nimi v životě stojí všechny možné příležitosti. Tento projekt mě přitahoval i proto, že jsem natočil porod mých dětí a věděl jsem, že nový život v kombinaci se sebereflexí vyvolanou příchodem nového roku může být silným tématem k zachycení," uvedl Creadon. Ve spotu jsou záběry před porodem, šťastné setkání narozených dětí s jejich matkami a především jejich přání a představy o životě, které si pro ně vysnily. Není tak překvapivé, že vyznění spotů je plné něhy a především naděje.
Tato kampaň ukazuje, že témata pro komunikaci poselství značek jsou. A když je správně uchopíte, nevadí, ani když recyklujete ta stokrát ohraná z repertoáru lokálních politiků.
Zdroj: AdWeek