Whiskey Fistful of Bourbon se představuje pomocí špagetového westernu a notné dávky humoru
Nezávislý skotský rodinný lihovar, William Grant & Sons, uvádí do celosvětové distribuce whiskey s názvem Fistful of Bourbon. A představuje ji ve spolupráci s reklamní agenturou Tool of North America s pomocí humorných spotů v duchu spaghetti westernu.
V nich účinkuje dvojice kovbojů, která je moc líná tasit kolt. Při duelu za pravého poledne má spíše strach o to, že se spálí. Proč, že se vlastně toto bezdůvodné zabíjení nenechává na večer?
„Tahle whiskey je hladká jako moje saténové pyžamo,” říká kovboj v dalším spotu a dodává: „Nasadit si je je jako ležet v hotelové posteli z créme brulee.” Není divu, že je to ve Francii takový hit.
Tito kovbojové prostě nevedou běžné řeči. Ostatně v alternativní pyžamové verzi spotu se v klidu přiznají, že čtou blog Gwyneth Paltrow.