Wolt láká na doručení jídla s pomocí slam poetry

9. 7. 2019 | Petr Michl
Se z toho pizznem. Po Českých dráhách tu je další značka využívají slam poetry v reklamě. Tentokrát je jejím tvůrcem a interpretem dvojnásobný vítěz Mistrovství ČR ve slam poetry Jiří Charvát.



Wolt, služba na doručování jídla z pražských a brněnských restaurací, působí v České republice už rok. Nyní přichází se 3 spoty, které celé léto poběží v kinech a onlinu. Ve videích, kde hraje hlavní roli slam poetry, se ukáže slammer a stand-up komik Jiří Charvát. Barevně tematicky sladěn vysekne postupně básničky o sushi, burgerech, pizze, hladu a doručení do 30 minut.

Za kreativou i produkcí stojí Wollein Films, režie se ujal Richard Tecl a texty si sám do úst psal Jiří Charvát.

V imagových videích, na které narazí primárně diváci v pražských a brněnských kinech, jsme chtěli vizuálně a textově zajímavou formou připomenout 3 nejpopulárnější jídla Woltu, zákazníka před filmem trochu rozesmát a inspirovat k objednávce přes Wolt, která po 2hodinovém snímku přijde vždycky vhod,” říká David Krátký, marketingový ředitel Woltu pro Českou republiku.

Zákazníci se přes léto můžou těšit také na tématické soutěže o kredity na jídlo přes Wolt, a to na Facebooku a Instagramu.


Kam dál? 

Poezie slamem se stává novým rapem, alespoň tedy v marketingové komunikaci cílící na mladé. Není to ani 2 týdny, co začaly České dráhy lákat studenty na výlet s pomocí vlakové slam poetry.

Štítky dokumentu: Kreativní inspirace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: