WSJ: Reklama na Twitteru bude u vyhledávání
3. 3. 2010
| KER
Deník Wall Street Journal prohlásil, že zná pravděpodobnou podobu reklamy na Twitteru. Podle jeho informací by se měla objevovat jako doplněk pro vyhledávání v reálném čase. Zároveň bude mít další specifikum - stejně jako twíty, i reklama bude muset být do 140 znaků. Prodej by měly zajistit mediální agentury - Twitter se prý nechce zabývat tvorbou samoobslužného modelu.
Ilustrační obrázek, zdroj: archiv |
Deník Wall Street Journal prohlásil, že zná pravděpodobnou podobu reklamy na Twitteru. Podle jeho informací by se měla objevovat jako doplněk pro vyhledávání v reálném čase. Zároveň bude mít další specifikum - stejně jako twíty, i reklama bude muset být do 140 znaků. Prodej by měly zajistit mediální agentury - Twitter se prý nechce zabývat tvorbou samoobslužného modelu.
Informace, až na tu poslední, jsou skutečně vysoce pravděpodobné. Komentátoři a žurnalisté však upozorňují, že se pravděpodobně bude jednat pouze o "krok nula" reklamy na Twitteru.
"Myslím, že neuběhne ani rok a Twitter začne být hladový po nových formátech," napsal v diskuzi pod článkem čtenář Job Stone.