Young Lions 2013 zná vítěze kategorie Media

18. 4. 2013 | Petr Michl

Young Lions je největší mezinárodní soutěží, ve které mohou poměřit síly mladí profesionálové z oboru reklamy a marketingu do 28 let. Ve finále v Cannes proti sobě stojí dvojčlenné týmy zastupující 90 zemí. Kategorie Media je přinejmenším v českém kontextu zlatou disciplínou. Poslední dva roky totiž české týmy právě této kategorii dominovaly i v Cannes. Včerejší boj o nového vítěze národního kola tak byl možná o to prestižnější.


Dvoučlenné týmy mají pouze 24 hodin na odevzdání finálního výstupu (v k. Media to je komunikační strategie) na základě zadaného briefu. Zadání bývá zaměřeno na podporu vybrané charitativní organizace či všeobecně prospěšné myšlenky. Letos bylo cílem získat pro českou Transparency International alespoň 1 000 korun od 500 dárců. Rozpočet na komunikaci činil 100 tisíc korun. Kompletní brief naleznete zde.

Vítězem se stal tým Jakuba Hodbodě a Kamily Janečkové z OgilvyOne. Ten založil svou komunikaci na tom, že příspěvek na boj proti korupci je vlastně investicí. A to dokonce investicí s nevídanou návratností 2 000 %.

Zdroj: Young Lions

Druhé místo pak obsadili pánové Peter Mižík a Jakub Kesl z Loosers. Nejlepším bodem jejich komunikační strategie byl způsob předání informace o tom, že můžete na boj proti korupci darovat 1000 korun. Poselství kampaně mělo být komunikováno post-it papírkem se zprávou od Transparency International přilepeným na reálné bankovce o stejné hodnotě, která bude vracena cílové skupině na vytipovaných místech, kde dochází k směně hotovosti (obchody, banky).


Oběma týmům gratulujeme a tomu vítěznému přejeme hodně štěstí v Cannes.

Prezentace týmů si prohlédněte na webu Young Lions.

 

Štítky dokumentu: Kreativní inspirace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: