Youtube chce konkurovat TV – pomoci mu k tomu má i nová šéfka spotřebitelského marketingu
Youtube již nechce, aby byl jeho obsah brán primárně jako zásobárna hudebních klipů a amatérských virálních videí. Proto také spouští 96 zábavných kanálů. Investice za 100 milionů amerických dolarů stojí na předpokladu, že původní obsah konkurující televizním formátům by měl přinést také reklamní zisky v relacích odpovídajících TV stanicím. Dohlédnout by na to měla i nová šéfka spotřebního marketingu Danielle Tiedt.
Po několika měsících hledání vysokoprofilového manažera na tuto pozici se podařilo Youtube získat Tiedt, jež dosud vedla marketing vyhledávače Bing v Microsoftu. V této společnosti strávila posledních 15 let své kariéry. Jelikož Youtube patří Googlu přechází tak de facto k hlavnímu konkurentovi.
Jejím cílem bude přesvědčit internetové uživatele a především pak reklamní zadavatele, že Youtube znamená v online světě něco víc. Soudě podle speciálních reklam pro streamovaný přímý přenos z Grammy a podobné události velkého významu si toho už některé velké firmy všimly. Nyní se to jen musí podařit v mnohem větší míře.
Zdroj: www.adage.com