Zahoďte předsudky. Kaufland navazuje na další ročník kampaně Nekrm koš

4. 9. 2024 | Petr Michl, TZ
Vyhodili ho jen proto, že byl natvrdlý. Chtěli ho vyhodit kvůli barvě! To jsou jen dva vybrané titulky nového ročníku kampaně Nekrm koš! Kaufland s ní informuje veřejnost o nesprávném zacházení s některými potravinami.

 

Obchodní řetězec Kaufland pokračuje s edukační kampaní s názvem Nekrm koš! V letošním roce nese kampaň z dílny interního marketingového týmu podtitul „Předsudky“ a vsadila na odvážně laděné titulky, které nutí zákazníky nejen k zamyšlení nad plýtváním jídlem, ale také nad správným skladováním jednotlivých druhů potravin.

Do centra pozornosti se tak dostávají banány, chléb, rajčata či kedlubny a spolu s nimi také rady, jak s těmito produkty zacházet. Tisková mluvčí společnosti Kaufland Renata Maierl říká: 

V novém ročníku kampaně Nekrm koš! jsme vsadili na odvážné titulky. Věříme, že tímto způsobem se nám podaří oslovit širokou veřejnost a znovu připomenout problematiku plýtvání potravinami. Podobně jako v předchozím ročníku kampaně se i letos chceme zaměřit na sdílení rad a tipů, jak správně skladovat potraviny pro zachování jejich čerstvosti nebo jak využít potraviny, jejichž vzhled se nám již nezdá úplně ideální." 

Komunikační mix zahrnuje kromě printu a online prostoru včetně sociálních sítí také out-of-home prezentaci vizuálů, rádiové spoty, spolupráci s influencery a využití interních komunikačních kanálů společnosti Kaufland. „Chceme upozornit, že plýtvání potravinami je celospolečenský problém a je důležité mu předcházet jak na úrovni jednotlivců, tak v rámci procesů nastavených na jednotlivých prodejnách i v dodavatelském řetězci,“ dodává Renata Maierl.

 

Společnost Kaufland se problému plýtvání potravinami věnuje dlouhodobě a zavedla řadu opatření, která pomáhají předcházet vzniku potravinového odpadu. Patří mezi ně například moderní IT systém Autodispo, který objednává velkou část zboží na základě predikce poptávky a vyhodnocení aktuální nabídky. U méně frekventovaných artiklů pak společnost Kaufland snížila zásobu daných produktů na prodejnách, čímž snižuje riziko, že dané zboží nebude prodáno včas.

Jako jediný obchodní řetězec v České republice navíc Kaufland disponuje vlastním masozávodem, který funguje v režimu just-in-time objednávek, což eliminuje riziko nadprodukce a zároveň zákazníkům zajišťuje čerstvé maso bez nutnosti dlouhého skladování. Standardem je také průběžné zlevňování zboží s blížící se expirací či spolupráce s Českou federací potravinových bank. 

Štítky dokumentu: Budování značky

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: