Zajímají vás nevýhodné nabídky? Pak podle Snickers asi nejste ve své kůži
Claim „Když máš hlad, nejsi to ty” („You're Not You When You're Hungry") patří neodmyslitelně ke Snickers. Nyní znovu přichází ke slovu, když zákazníci dobrovolně chtějí zaplatit za tuto sladkou tyčinku cenu, za kterou by normálně koupili dvě. A Snickers se ptá: Jsi v pořádku?
Velké slevové poutače nás pronásledují na každém kroku, a když se k tomu přidají velká písmena a vykřičníky, tak lapač na zákazníky je na světě. Ne vždy je ale pro ně výhodný. Značka čokoládových tyčinek Snickers vytvořila bannerovou reklamu, ve které lákala k nákupu, a to těmito slovy:
Získej jednu za cenu DVOU!
Pro někoho možná lákavá nabídka, ale při bližším pohledu to zrovna výhodné není. Kdo na tuto reklamu klikne, je možná jen zvědavý, jestli to Snickers myslí vážně. Podle této značky je to však jasné znamení, že daný člověk není úplně v pořádku. Tedy, že je asi příliš hladový, aby uvažoval racionálně.
Po kliknutí na reklamu se tak uživatel dostane na video s koučem, který se upřímně obává o jeho zdraví.
Zmíněný kouč uživateli vysvětlí, že je zcela v pořádku mít hlad a že pro něj chtějí něco lepšího. Proto mu nabídne slevu 1 dolar při nákupu 2 těchto čokoládových tyčinek.
Celá kampaň kromě online prostředí poběží i na sociálních kanálech Snickers.
Zdroje: Adweek, Snickers, The Drum
Kam dál?
Snickers využívá slogan „You're Not You When You're Hungry" již několik let a vytvořil tak sérii zdařilých reklam. V loňském roce se například tyto reklamy změnily na interaktivní online hry, kdy lidé měli nakrmit například řidiče autobusu a tenisového rozhodčího, kteří byli kvůli hladu opravdu nevyzpytatelní.
Rádi vzpomínáme i na guerrilla kampaň s nálepkami upozorňujícími na hlouposti ve veřejném prostoru, třeba na šipku upozorňující na cyklostezku směřující rovnou do zábradlí.