Zalando představilo novou pozici značky. Aktualizuje také vizuální identitu

10. 9. 2024 | Petr Michl, TZ
Nová vizuální identita značky se vyznačuje intenzivnější oranžovou paletou barev, moderním logotypem a speciálně navrženým písmem Zalando, které bylo vytvořeno pro lepší čitelnost a přístupnost. Cílem vizuálních změn je vytvořit poutavý a konzistentní zážitek pro zákazníky napříč všemi kanály.

Společnost Zalando představila novou strategii positioningu a aktualizovanou identitu značky prostřednictvím kampaně „Co si mám vzít na sebe?“ pro období podzim-zima 2024. Ta má být základním kamenem pro budoucí kampaně, jež mají přispět k naplnění vize společnosti: vytvořit přední celoevropský ekosystém e-commerce obchodu s módou a životním stylem.

Nový positioning společnosti Zalando se zaměřuje na posílení sebedůvěry zákazníků při vyjadřování vlastního stylu. „Nová strategie vznikla na základě rozsáhlého průzkumu, který poukázal na nejdůležitější otázky pro zákazníky Zalando: vysoká kvalita oblečení a značek, pocit komunity, sledování trendů a přístup k inspirativnímu obsahu,“ uvádí Zalando v tiskové zprávě.

Nová vizuální identita, představená v kampani pro následující sezonu, zahrnuje intenzivnější oranžovou paletu barev, moderní logotyp, dynamické animace značky a speciálně navržené písmo Zalando, vytvořené pro lepší čitelnost a přístupnost. Nové vizuální prvky budou v následujících měsících postupně zaváděny napříč kanály.


Původní logotyp s hranatějším tvarem písmen.

Změny, které představujeme, přesahují pouhou vizuální aktualizaci. Vycházíme ze silné hodnoty a uznání, které si značka Zalando v průběhu let vybudovala, a vyvíjíme ji tak, aby měla silnější vliv v životě našich zákazníků,“ říká Anne Pascual, senior viceprezidentka pro design, marketing a obsah ve společnosti Zalando, „Tato evoluce se zaměřuje na stylovou jistotu a nové definování způsobu, jakým se naši zákazníci spojují s módou a životním stylem. Jsme velmi rádi, že můžeme tuto evoluci představit v naší nové kampani, která je prvním krokem k prezentaci nového positioningu a osvěžené identity naší značky.

Kampaň „Co si mám vzít na sebe?“ řeší univerzální každodenní dilema, které se týká všech lidí bez ohledu na jejich věk, místo, pohlaví nebo původ – výběr oblečení. Účinkují v ní herec Willem Dafoe, modelka a herečka Brigitte Nielsen, model a herec Luka Sabbat a internetová tvůrkyně a modelka Sabrina Bahsoon, známá jako #TubeGirl.

Výběr herců zdůrazňuje dle Zalanda inkluzivitu a rozmanité potřeby zákazníků. Touto kampaní chce ukázat, jak „zjednodušuje rozhodování o módě a inspiruje lidi k nalezení stylu a sebevědomí“.

Štítky dokumentu: Budování značky E-Commerce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: