Zdravotníci posílají Ronalda McDonalda do zákulisí

19. 5. 2011 | bN
McDonald´s čelí protestům zdravotních odborníků v USA. Zdravotníci žádají řetězec, aby přestal využívat postavu klauna Ronalda McDonalda jako marketingový nástroj prodeje nevhodného jídla dětem.

Řetězec rychlého občerstvení McDonald´s je obviněn z využívání dravého marketingu, kterým cílí na děti. Odborníci tvrdí, že tím přispívá k nárůstu obezity a zdravotních problémů, jimiž mohou být např. diabetes či srdeční choroby. Společnost obdržela otevřený dopis podepsaný 550 zdravotníky. Odborníci mimojiné žádají řetězec, aby přestal využívat postavu klauna Ronalda McDonalda jako marketingový nástroj prodeje nevhodného jídla dětem. McDonald´s se stal již dříve terčem nevole kvůli využívání hraček k propagaci dětského menu Happy Meal.

Celé znění otevřeného dopisu si můžete přečíst zde.

 

Štítky dokumentu: Marketingové nástroje

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: