Ženy otevřeně mluví o své koupelnové idylce v reklamě, která boří mýty o kadění
Kampaň: Poopowerment (Ženské kadihnutí)
Klient: Garden of Life
Reklamní agentura: Humanaut, USA
Nedá se nic dělat, již to nemůžeme před světem déle skrývat. Jsme ženy, kadíme a jsme na to hrdé. Pro spoustu z nás je to podle nového spotu dokonce „nejoblíbenější část dne.“
Prožíváme dobu ustupujícího soukromí ohledně lidského těla. Biometrické údaje v cestovním pase, hormonální zkoušky pro vrcholové sportovce a nyní je třeba odhalit, co ženy vždycky tak dlouho dělají v koupelně.
Ve 30vteřinovém reklamním spotu, který vznikl ve spolupráci s agenturou Humanaut se slečny a paní všech věkových kategorií hrdě hlásí ke své potřebě – ať už na ně přijde doma, ve fitku nebo na letišti.
„Jsem žena a kadím!“ Skandují odvážné královny sedící na keramickém trůnu. A pokud to zrovna nejde, probiotika Garden of Life pomohou, dodává packshot.
Není se prostě za co stydět. Tak se pohodlně usaďte a shlédněte celý spot níže:
Podle výzkumu doplňků stravy Garden of Life 80 % žen trpí zažívacími potížemi, které jim narušují každodenní život – setkávání se s přáteli, zúčastňování se akcí či cvičení. V loňském roce si pak 68 % dotazovaných řeklo dost a udělalo první kroky k ozdravení jejich střevní mikroflóry.
Zdá se tedy, že nyní je ten správný čas pomoci něžnému pohlaví cítit se lépe – fyzicky i psychicky. A jaký je lepší pocit, než ten, když to tam uvnitř všechno funguje pravidelně jako seřízené švýcarské hodinky a nikdo vás za to nesoudí.
Zdroje: Ads of the World, Fast Company
Kam dál?
Otevřete historické anály se značkou spreje proti zápachu Poo-pourri. V sérii reklamních spotů z roku 2016 se dozvíte, že od počátků historie jsme se všichni vydávali tam, kam musí i královna pěšky – a všechny nás u toho trápil ten trapný doprovodný zápach...