Značky Coca-Cola a OREO přicházejí s limitovanou edicí Coca-Cola® OREO™ Zero Cukru

14. 8. 2024 | Petr Michl
Nečekané spojení, na kterém překvapuje i absence cukru, vychází z iniciativy Coca-Cola Creations. Kampaň k limitované edici je spojená se zážitkem na Spotify, kdy si přátelé mohou aktivovat „BESTIE MODE“. V jeho rámci jim Spotify vytvoří unikátní playlist na základě jejich společného hudebního vkusu.

Značky Coca-Cola a OREO spojily své síly a představují limitovanou edici Coca-Cola® OREO™ Zero Cukru.

„Nechali jsme se inspirovat pevnými přátelstvími mezi lidmi po celém světě a chtěli jsme pro náš ikonický nápoj Coca-Cola také najít nejlepšího kamaráda. Díky spojení se značkou OREO se nám to podařilo a Coca-Cola má svou ‚bestie‘. Coca-Cola a OREO tak nyní tvoří dočasně nerozlučnou dvojku,“ vysvětluje záměr obou značek Mária Drotárová, senior marketing manažerka Coca-Cola pro ČR a SK, s tím, že limitovaná edice Coca-Cola® OREO™ Zero Sugar bude k dispozici pouze po omezenou dobu a oslaví kouzlo spojení mezi nejlepšími kamarády.

„BESTIE MODE“ prostřednictvím Spotify

K této limitované edici si značky ve spolupráci se Spotify připravily zážitek pro všechny nejlepší kamarády. Naskenováním QR kódu na PET lahvích a plechovkách Coca-Cola® OREO™ Zero Cukru Limitovaná Edice se dostanou spotřebitelé na coca-cola.cz, kde na ně bude čekat „BESTIE EXPERIENCE“ a „BESTIE MODE“, ten jim umožní synchronizovat hudební preference se svým nejlepším kamarádem právě skrze platformu Spotify. Služba bude navíc dostupná i pro uživatele Spotify Free. Po připojení k účtu Spotify se uživatelům otevře soubor otázek, pomocí kterých zjistí, zda a jak se jejich hudební vkus shoduje s preferencemi jejich nejlepších kamarádů. Na základě toho pak Spotify vygeneruje seznam skladeb, který si „besties“ budou moci společně vychutnat. „Jedná se o první hudební zážitek svého druhu, i proto jsme na spolupráci a celou kampaň opravdu pyšní,“ uzavírá Mária Drotárová.

Coca-Cola® OREO™ Zero Sugar Limited Edition je nejnovějším přírůstkem Coca-Cola Creations. Využíváním nových technologií, spoluprací se značkami, umělci i designéry a vytvářením zážitků napříč digitálním i fyzickým světem pokračuje Coca-Cola Creations v propojování značky Coca-Cola s kreativním kulturním světem. 

Limitovaná edice Coca-Cola® OREO™ Zero Sugar bude v České republice k dostání od začátku září do vyprodání zásob.

Štítky dokumentu: Budování značky Podpora prodeje

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: