Alza.cz slaví 25 let. Dvojky z CZC.cz přispěchaly s gratulací
Gratulující marketingový ředitel CZC.cz, Milan Duda. Zdroj: CZC.cz
Alza.cz slaví 25 let. Aktuální jednička mezi online prodejci elektroniky tu je s námi už od 4. října 1994. Komunikační dorážení dvojky na trhu, CZC.cz, zažíváme druhým rokem a pochopitelně si nemohla nechat ujít ani příležitost Alze k výročí popřát.
A to v alespoň na první zdání smířlivém duchu. „Milá Alzo, zažili jsem toho opravdu hodně. Někdy jsme se navzájem trochu kočkovali. Jindy jsme si zase vyhlašovali mír. Jednou jsi byla na vrcholu ty, jindy my a někdy jsme se o úspěchy i podělili,“ říká ve videu marketingový ředitel CZC.cz Milan Duda s tím, že u Alzy lidé z „cézetcéčka" občas také nakoupí, konkrétně kafe, krmení pro andulky nebo motorový olej.
Video s přáním označuje Alzu jako zdroj inspirace, té pozitivní, ale také negativní. To, když jde třeba o Black Friday sedm dní v týdnu a několik měsíců v roce.
Skutečné přání pak zní:
„Proto ti chceme upřímně popřát všechno nejlepší, ať si ponecháš svou mimozemskou auru a i nadále záříš na online trhu s elektronikou. Na důkaz toho jsme po tobě nechali pojmenovat hvězdu. A nezapomněli jsme ani na Alzáka, kterému jsme k vám na recepci doručili malý dárek. Naše koule, kdyby je náhodou ještě neměl (my jich tu teď máme dost).“
První link vede na stránku projektu One Million Stars, kde si můžete registrovat hvězdu a zdá se, že CZC.cz skutečně „stvořilo Alzu“.
Zdroj: osr.org
Druhý je propagací Geek boxů, „tajuplných koulí, jejichž obsah nikdy neznáte“. Ostatně prodejní promo svázané s oslavou Alzy si CZC.cz střihlo i další způsobem. Na své veškeré projekty dalo slevu ve výši 100 Kč.
Co na to Alza.cz? Dělá to samé, co zástupci Alzy na odborných konferencích při dotazech na kampaně CZC.cz: prostě to ignoruje.