Bageterie Boulevard připravila 'chudou' bagetu Hladový umělec. Výtěžek z ní věnuje kulturním institucím
- Jakou strategii zvolit pro vaši značku?
- Jak vyhodnocovat efektivitu PR?
- Jak dosáhnout nejlepších výsledků?
- Jak prosazovat obsah do médií?
Zdroj: Bageterie Boulevard
Slova prezidenta republiky o tom, že umělci tvoří nejlepší díla, pokud jsou hladoví, obletěla celou republiku. V reakci na toto prohlášení uvádí Bageterie Boulevard na své pulty bagetu Hladový umělec. Ta není určena jen pro „hladové umělce“, ale pro všechny, kteří mají rádi kulturu a není jim lhostejná. 10 Kč z této bagety totiž Bageterie Boulevard věnuje divadlům, se kterými dlouhodobě spolupracuje.
Samotná bageta, která se skládá z pečiva, másla a sýru maasdamer, stojí 59 Kč a je dostupná na všech 45 pobočkách Bageterie Boulevard v ČR nebo skrze její rozvoz BBdomu.cz. Koupí každé bagety zákazníci přispějí částkou 10 Kč na pomoc divadlům, která musí být v současné době uzavřena.
Co vedlo ke vzniku nové bagety, objasňuje Martina Hájková, marketingová manažerka Bageterie Boulevard:
„Slovy naší kampaně: Někdo mazaný prohlásil, že umělci vytvořili svá nejkrásnější díla hladoví. Tak jsme dali pár zkoušek a posíláme na scénu speciální bagetu. Jednoduchou, ale moc dobrou. My v podhradí totiž hladové umění nebaštíme a myslíme na ty, kdo se uměním v této těžké době živí,“ a doplňuje: „Tato akce má za účel pomoci divadlům, která, na rozdíl od nás, nemohou pokračovat v provozu alespoň přes prodejní okénko. Proto jsme se rozhodli rychle zavést novou limitovanou edici bagety a touto formou alespoň trochu pomoci české kulturní scéně, o které si, na rozdíl od jiných, myslíme, že si pomoc zasluhuje.“
Někdo mazaný prohlásil, že umělci vytvořili svá nejkrásnější díla hladoví. Tak jsme dali pár zkoušek a posíláme na scénu...
Bageta Hladový umělec navazuje na plán B
Celá kampaň na podporu divadel vznikla ve spolupráci s kreativní agenturou OAK Terezy Svěrákové a Tomáše Dvořáka. Z jejich hlavy pochází také kampaň „Jedeme k těm, kteří jedou dál“ z konce března. Pod tímto mottem tehdy vyrážel mistr Evropy a vicemistr světa horských kol Kristián Hynek s týmem cyklistů ze základny Bageterie Boulevard s batohy plnými polévky za pracovníky odběrových míst.
Jiří Štěpánek, provozní ředitel Bageterie Boulevard k akci tehdy uvedl:
„Nemůžeme pomoct všem, rozhodli jsme se ale, že denně dodáme porci naší teplé kvalitní polévky těm, kteří pracují obětavě, neúnavně a na rizikovém místě. Děkujeme Kristiánovi a českým cyklistům, že v době nezávodění nabídli svou energii těm, kteří teď nemají sílu ani čas chodit si pro jídlo či nápoje k prodejním okénkům.“
K rozvozu se posléze přidala i řada cyklistů amatérů.
Tip redakce:
Pavlína Lubojatzky a její bageta v Bageterii Boulevard
Bageterie Boulevard rozhodně dokáže se svými bagetami udělat rozruch a umí se i vypořádat s případnými hejtry. Podívejte se, jak se nelibostí vůči bagetě od Pavlíny Lubojatzky z MasterChefa vyrovnala na jedničku.