Burger King konečně vysvětlil, proč sportovci kousají do medailí
Zdroj: Burger King
Tu scénu jste mnohokrát viděli. Sportovec stojí na stupni vítězů je dekorován medailí a po vyslechnutí hymny pro vítěze zapózuje fotografům, přičemž si kousne do medaile. Někdy se říká, že jde o gesto ověření pravosti cenného kovu. Máme snad ale v puse detektor kovů schopný rozeznat pozlacenou medaili od té z čistého zlata, nebo stříbro a bronz bez přísad? Nedává to moc smysl. Až teď přichází s rozřešením belgická pobočka Burger Kingu.
Dle ní totiž sportovci kousají do medailí, protože přitom doufají, že jde o Whopper. A jejich olympijská soutěž je totiž založená na tom, že mají lidé vyfotit okamžik „zakousnutí se do medaile“. Když ho poté publikují v sociálních médiích s hashtagem #WishItWasAWhopper, mají nárok na Whopper zdarma.
Kampaň vymyšlená agenturou Buzzman Paris bude trvat od 27. července do 8. srpna. A není náhodou, že v ní Burger King nijak neodkazuje na olympiádu či olympioniky. Není totiž oficiálním partnerem Letní olympiády v Tokiu a toto je jen další z řady ukázek, kdy se umí chytře přiživit na aktuálních událostech.
Zdroj: Burger King
Patří ženy do kuchyně?
Boj o pozornost se Burger Kingu daří. Někdy to ovšem zvládá jen za cenu click-baitové kontroverze jako letos v březnu na Mezinárodní den žen. Ten se Burger King na svém twitterovém účtu rozhodl oslavit zdánlivě bizarním krokem, tweetem se zněním: „Ženy patří do kuchyně.“ V originále tedy: „Women belong in the kitchen.“