Cannes In Prague představí v Česku špičku světové komunikace
Špičkoví světoví tvůrci a experti na komunikaci značek přijedou už počtvrté do Prahy na akci Cannes in Prague, která je spojena s nejuznávanějším festivalem kreativního průmyslu Cannes Lions.
Program Cannes in Prague je postavený na třech pilířích a vytváří prostor, kde se můžete setkat se s tím nejlepším a těmi nejlepšími v oboru komunikace značek, můžete se nechat inspirovat, diskutovat a uvažovat o možnostech a způsobech, kterými posunete vaše značky a byznys.
Prvním pilířem je konference, která proběhne 10. října v Praze a vystoupí na ní sedm osobností světové scény v oboru a podělí se o jejich pohled na trendy a doporučení pro majitele značek a jejich partnery, jak v dnešním světě komunikovat, aby značky rostly a dosahovaly potřebných obchodních výsledků.
Druhým pilířem je online přístup k deseti přednáškám z letošního festivalu Cannes Lions, zaměřených zejména na potřeby marketérů.
Třetím pilířem je online přístup k třiceti case studies kampaní oceněných letos v Cannes. Tyto kampaně ukazují postupy, mechaniky a myšlenky, které jsou reálně aplikovatelné na Českém a Slovenském trhu a budou doprovozeny komentářem Jakuba Hodbodě, Chief Strategy Officera Ogilvy Czech, který zároveň bude celou akcí provázet.
„Bereme to nejlepší z nejvýznamnější akce v oboru komunikace, Cannes Lions, a díváme se na to z úhlu, který považujeme za relevantní pro odborníky v Česku a na Slovensku. Zajímá nás byznysový pohled na věc – co si můžeme vzít z letošního ročníku festivalu a využít k růstu značek u nás? Děláme to pro všechny, kteří mají potřebu chápat, kam se v dnešním rychle se měnícím světě komunikace značek vyvíjí, a najít cestu, jak komunikaci svých značek tímto směrem posouvat,“ říká René Jež z pořádající společnosti Lionhearted, která je reprezentantem festivalu Cannes Lions v Česku a také organizátorem tréninkového programu Young Lions. Zároveň dodává:
„To, jak dnes spotřebitelé přemýšlejí a rozhodují se, významně mění jejich očekávání od značek a způsob, jakým se značkami chtějí komunikovat. Cesty, které značky potřebují používat, aby byly úspěšné v dnešním světě, jsou velmi odlišné od toho, co známe a umíme z dřívějška. Každý, kdo se rozhoduje tímto posunem u spotřebitelů nezabývat, riskuje, že dříve či později nedokáže dosahovat obchodních výsledků, které potřebuje.“
Cannes in Prague přináší příležitost setkat se s lidmi, kteří jsou světová špička v oboru komunikace, a navíc mají čerstvou zkušenost z účasti v porotách Cannes Lions nebo vytvořili kampaně, které taková ocenění získaly. René Jež vysvětluje: „Když jste porotcem v Cannes, znamená to, že čtyři až pět dní diskutujete s dalšími deseti až patnácti špičkovými lidmi z oboru o několika stovkách nejlepších komunikačních řešeních a kampaní a snažíte se najít shodu v tom, která z těchto řešení posouvají danou kategorii dále, tj. stanovují benchmark ve vybraném oboru komunikace. Díky tomu získáváte jedinečný vhled do vývoje dané komunikační disciplíny.“
Tento vhled Cannes in Prague zprostředkovává díky konceptu postaveném na padesátiminutových blocích pro každého spíkra, v nichž je cca 35 minut věnováno samotnému vystoupení a 15 minut dotazům účastníků. Závěr odborného programu je věnován velmi ceněné debatě spíkrů s publikem. Letošní spíkři stanovovali benchmarky v kategoriích Media, Direct, Social & Influencers, Creative Data, Creative eCommerce a Creative Efectiveness. Každý ze sedmi spíkrů může být keynote spíkrem na kterékoli světové konferenci. Na odbornou část navazuje neformální setkání s prostorem pro konverzaci a vstřebání zážitků z celého dne. Bude to docela nabitý den. Začíná v 8:30 a končí ve 20:00.
Více informací o programu a spíkrech najdete na www.cannesinprague.cz. K dispozici jsou vstupenky individuální i zvýhodněné skupinové.
Program nabídne 7 světových osobností komunikace značek
Daniel Bonner
Global Chief Creative Officer, Wunderman
President of Cannes Lions eCommerce jury 2019
Ex-CCO v agenturách AKQA a Razorfish | jeden z nejvíce oceňovaných creative directorů | Nejlepší Digital Creative Director ve Velké Británii dle časopisu Campaign
Nicky Bullard
Chairwoman and Chief Creative Officer, MRM McCann, UK
President of Cannes Lions Direct jury 2019
MRM McCann byla na Cannes Lions 2019 jmenována síťovou agenturou roku | první žena, která vedla kreativní oddělení britské agentury | the Financial Times ji zaadily v posledních dvou letech na svůj HERoes list
Philip Thomas
Chief Executive Officer and President, Ascential Events
Chairman, Cannes Lions
David Fletcher
Chief Data Officer, Wavemaker, United Kingdom
Creative Data jury 2019
Mark Murray Jones
Chief Strategy Officer – EMEA, OMD
Media jury 2019
Rodrigo Sobral
Global Chief Creative Officer, Oliver
Social & Influencers jury
Clare Hutchinson
Chief Strategy Officer, Havas Media, UK and Creative Effectiveness jury 2019
Jakub Hodboď (Moderátor)
Global Head of Strategy at Social.Lab
Chief Strategy Officer at Ogilvy Czech
vítěz Euro Effie 2108 Grand Prix | vítěz Young Lions Media 2013