Cestovatelský lovebrand Amazing Places bude mít vlastní magazín

21. 5. 2021 | Petr Michl
Projekt Amazing Places hledá úžasné hotely a místa k přespání v Česku, na Slovensku a v Rakousku. Nyní inspiraci přenese i na papír, do časopisu Amazing o 170 stranách. Do roka má plán dostat se na náklad 15 000 kusů.


Zdroj: Amazing Places

Projekt Amazing Places upozorňuje na exkluzivní a zajímavé ubytovací kapacity a bere si pak podíl z ceny zprostředkovaných ubytování. Důraz na krásné fotografie a inspirativní příběhy chce nyní otisknout do ambiciózního obsahového projektu, do magazínu Amazing.

Naše aktivity a strategická komunikace byly dosud zaměřeny na přenos krásy reálného života, přírody a světa do online prostředí. Nyní mám pocit, že nastal čas na další, v dnešní době možná svým způsobem odvážný krok, přenést všechna místa právě v jednom velkém Amazing prostoru v tradičnějším médiu. To, věřím, podtrhuje i prvotřídní zpracování magazínu; 170 stran plných kouzelných a barevných míst z celého světa, inspirativních osobností z řad celebrit i dalších, kteří prostě podle nás mají co říct,“ vysvětluje Petr Kotík, zakladatel projektu Amazing Places a vydavatel nově vzniknuvšího tištěného periodika, které poprvé vstoupí do distribuce 25. května.

Magazín Amazing bude vycházet pravidelně každé čtvrtletí, kdy svojí periodicitou odkazuje na jednotlivá roční období. Za grafickou podobou Magazínu stojí autor vizuálu Jan Kolář a Art Directorka Karin Zadrick, fotografií se chopila rovněž Karin společně s Janem Fauknerem a Ondřejem Košíkem, obsah vzniká pod vedením šéfredaktorky Kateřiny Černé. Níže si můžete prohlédnout obálku prvního čísla. 


Zdroj: Amazing Places

První vydání s podtitulem Na cestě má být nejen o cestování, ale také „o cestách, kterými si člověk musí projít, aby dosáhl něčeho výjimečného“. „V pravidelných rubrikách jako například Amazing tandem, Amazing food, Seet map, Amazing desing a Green way budeme pravidelně přinášet příběhy a rozhovory s osobnostmi, které posouvají hranice svých oborů a obohacují nás svou energií a vizionářským přístupem,“ doplňuje šéfredaktorka Kateřina Černá.

Potenciální čtenáře Amazing oslovuje pomocí online kampaně, která je postavena na vlastních profilech magazínu na sociálních sítích Instagram a Facebook a spolupráce s influencery, kteří se objevují v prvním čísle; například manželé Veronika a Biser Arichteva, Ester Geislerová či Dominik Feri. Vše je propojeno s webem Amazing Magazin. Současně běží crowdfundingová kampaň v rámci portálu HitHit, kde je možné prostřednictvím předplatného podpořit magazín i pro další vydání. V běžném prodeji bude k zakoupení v rámci sítě trafik Relay a ve vybraných kavárnách či knihkupectvích.

Náklad prvního čísle je 5 000 kusů, prodejní cena za výtisk bude 200 korun. V plánu je se do roka dostat na náklad minimálně 15 000 kusů a etablovat se jako alternativa k dnešním lifestylovým titulům na trhu a vytvořit časopis nezávislý na velkých mediálních domech včetně nízkého procenta komerční reklamy. Tomu odpovídá i obchodní model prvního čísla, v němž je fotostory společnosti Mercedes-Benz Česká republika koncipována jako cestovatelský zážitek s modelem Marco Polo HORIZON Veroniky Hong, zástupkyně šéfredaktorky magazínu.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: