Cider může propagovat i stařec zvedající činky

7. 7. 2016 | Petr Michl
Video se starcem zahanbujícím mladíky na Muscle Beach ve Venice nasbíralo téměř 30 milionů zhlédnutí za den.



Okamžitý virální efekt v sociálních médiích není vyvolán pouze dětmi, kočičkami, štěňátky a malými lenochody. Internetová obec neoceňuje jen roztomilost mládí, ale také moudrost stáří. A když se k tomu přidá i síla, s níž to můžete natřít i těm mladším o několik generací, stojí to teprve za to (rozuměj za like a sdílení). Americký cider Smith & Forge se inspiroval dřívějším úspěchem Pepsi se sérií Uncle Drew a přestrojil profesionálního sportovce za starého dědu, aby se utkal s konkurencí v tom nejlepším věku. Tentokrát šlo o soutěžícího v cross fitu Kennetha Levericha, který se vydal hledat své soupeře na slavnou Muscle Beach v kalifornském Venice. Pod maskou z latexu a v důchodcovském úboru mu okolní svalovci věřili, že mu je 84 let. Jejich pobavení nad pomateným staříkem ale rychle vystřídal údiv, když přidřepl k čince.

Co to má společného se ciderem? Smith & Forge sám tituluje vlastní produkt jako hard cider. Tvrdost a síla k němu proto sedí. Jde o brandovaný obsah, díky němuž se o samotné značce dozví mnoho lidí a někteří si s ní spojí pozitivní sentiment.


Mimo toho, že takovýto hit dokázal natočit pro značku interní marketingový video tým portálu o jídle a cestování Thrillist, je zajímavá i distribuční strategie. Video šlo prvně na Facebook, kde se mu mimořádně daří. Do 24 hodin od publikování zaznamenalo téměř 30 milionů zhlédnutí. Nejen na vzpěrače v nejlepším věku to je dost dobrý výkon.

Kam dál?

Koncept sportovců mistrně převlečených za staré lidí překvapující svými výkony není nový. Pepsi Max v roce 2012 přišla s videem nazvaným Uncle Drew. V něm hvězda NBA Kyle Irving hraje roli strýčka Drewa, který se po zranění hráče u večerního zápasu basketbalu amatérů dostane do hry. Po počátečních lapsech se rozehraje ke špičkovému výkonu a ukáže jim pohyby, které by od prošedivělého páprdy rozhodně nečekali.

V tomto případě se postaral o napojení na značku claim 0 calories in disguise" (0 kalorií v převlečení) značící, že Pepsi Max chutná i bez cukru jako pravá Pepsi.  Uncle Drew byl tak úspěšný, že se reklama dočkala řady dalších pokračování.  Všechny díly seřazené za sebou naleznete níže.

Štítky dokumentu: Virální marketing

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: