Clubcard v ČR táhne stejně jako v cizině a již překonal konkurenci

22. 9. 2010 | ILE
Stačilo pouhých čtrnáct dní a do věrnostního programu Clubcard společnosti Tesco se přihlásily statisíce zákazníků. Podle dostupných informací se tak z Clubcard stal během velmi krátké chvíle věrnostní program s největším počtem přihlášených členů, nechávající za sebou BILLU, Interspar i Globus.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Stačilo pouhých čtrnáct dní a do věrnostního programu Clubcard společnosti Tesco se přihlásily statisíce zákazníků. Podle dostupných informací se tak z Clubcard stal během velmi krátké chvíle věrnostní program s největším počtem přihlášených členů, nechávající za sebou BILLU, Interspar i Globus.

Clubcard přitom nepřináší nikterak převratný způsob odměn - za nákupy zákazníci sbírají body, které smění za slevové kupony na konkrétně určené zboží. Tescu se však podařilo vytěžit z prvních dní po spuštění maximum. I díky dobrému způsobu komunikace a práce s klientem přímo in-store.
"V tomto ohledu mělo Tesco připravenou velmi dobrou strategii," míní komunikační specialistka Jana Nová. "Dokázalo tak říkajíc zpracovat zákazníka přímo u pokladny, aniž by to jakkoli zdržovalo jeho odbavení. Zároveň mělo Tesco štěstí, že nasadilo launch do doby, kdy zákazníci stále prahnou po slevách. Naopak konkurence mírně zaspala."

Podle prohlášení marketingového ředitele Tesca Michala Štádlera počítá Tesco s účastí jednoho milionu zákazníků v průběhu dvanácti měsíců. Potenciál věrnostního programu pro český trh pak tvoří asi dva a půl milionu zákazníků.

Štítky dokumentu: Reklama online

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: