Čokoláda Hershey se na Mezinárodní den žen přejmenovala na 'Her' a 'She'
Čokoláda Hershey využívá svého jména, z kterého zmizelo na Mezinárodní den žen 8. března jedno písmeno. V Brazilské kampani vyšla limitovaná edice čokolád „Her“ a „She“, která svým obalem oslavovala tamní umělkyně.
Mezi vyvolenými byly ilustrátorky Ana Flávia (@affnana) a Alessandra Lemos (@loleland), spisovatelka Luiza Mussnich (@luizamussnich), básnířka Camila Lordelo (@euliricas) a také hudebnice Yzalú (@yzalu) a Bruna Mendez (@brunamendez). Názvy na obalech se dělily na „Her“ a „She“ dle vhodnosti doplnění se slovesem. V edici tak byla k vidění například „SHE sings“ (v překladnu „Ona zpívá“) nebo „HER illustrations (její ilustrace) či „HER music“ („Její hudba“).
Za kampaní stojí agentura BETC São Paulo. „Ženy si čím dál více podmaňují svůj prostor ve světe. Přesto toto téma nemůže být opomenuto… Je skutečně uspokojující pracovat se značkou, jež rozumí důležitosti podněcování konverzací na toto téma a je ochotna dělat kampaň, která si cení ženského talentu,“ uvedla v tiskové zprávě Andrea Siqueira, která v agentuře zastává pozici executive creative direktora.
Obaly zdobí díla jmenovaných ilustrátorek, ty s Yzalú a Brunou Mendez jsou pak doplněny QR kódy odkazujícími na jejich aktuální singly. Fotografie níže naznačují, jak vyniknou na jejich rubu po rozprostření obalů na celou plochu naznačují následující ukázky.
Hershey navíc vyzývá další umělkyně, aby sdílely svá díla s hashtagem #HerShe a #HerSheGallery.
Kam dál?
Mezinárodní den žen se dá oslavit ve velkém stylu. V USA se před dvěma lety McDonald's rozhodl obrátit své logo tak, aby se z M stalo W jako Woman.