LinkedIn zavádí obdobu Custom Audiences
Custom Audiences jsou mocným, ale v podstatě velmi jednoduchým nástrojem digitálního marketingu. Využívají emailové adresy, které jste už za dobu svého podnikání nastřádali, jako zdroj pro cílení marketingových kampaní. Facebook představil Custom Audiences už v roce 2013, později se přidal i Twitter a Google a nyní se do party připojil i LinkedIn s nástrojem zvaným LinkedIn Account Targeting.
Již dříve umožňoval LinkedIn B2B firmám cílení až na 100 společností pomocí široké škály možností. Představitel LinkedIn Russell Glass v rozhovoru pro TechCrunch řekl: „Současný systém nebyl dostatečně efektivní a vyžadoval velké množství manuální práce k nastavení správného cílení.“
Nový systém rozšiřuje množství cílů ze zaměstnanců 100 firemních LinkedIn účtů až na 30 000. Firmě stačí nahrát seznam společností, se kterými obchoduje nebo chce obchodovat a LinkedIn je automaticky přiřadí k účtům na sociální síti. Firemních stránek je momentálně více než 8 miliónů a reklamy se budou zobrazovat všem zaměstnancům. Inzerenti mohou využít buďto tzv. Sponsored Updates, formát, který na vaši zeď přidá sponzorované příspěvky firem nebo kampaně Sponsored InMail k zasílání zpráv na vybrané účty a získání více pozornosti.
Na rozdíl od podobných produktů Facebooku, Twitteru a Googlu, LinkedIn neumožní samoobslužnou verzi. Místo toho budou muset inzerenti spolupracovat s představitelem této sociální sítě k nastavení target listů a spuštění kampaní. To je ale pouze dočasné omezení, samoobslužná verze by se měla objevit později v tomto roce.
Někdo by mohl nad využitím tohoto nástroje váhat a obávat se, že interní seznamy dostanou do ruky také konkurenti. „Všechny informace jsou zašifrované a zabezpečené, aby se účty nemohly navzájem ovlivňovat,“ řekl k tomuto tématu Russel Glass.
Zdroj: MarketingLand, TechCrunch