Reklama týdne: CZC.cz — Jsme sice dvojky, ale...
Prodejce počítačů a elektroniky CZC.cz navazuje na svou vánoční kampaň, ve které otevřeně přiznává, že v segmentu IT a elektroniky je na online trhu dvojkou. Tentokrát se ale zaměřuje na konkrétní důvody, proč mají dvojky před jedničkami navrch.
Valí se to na nás ze všech stran – tenhle svět patří vítězům, těm nejlepším, nejhezčím, nejrychlejším. Prostě jedničkám. Ale proč? GEEKové z CZC.cz si prý uvědomují, že dvojky mají hned v několika ohledech mnohem pohodovější život, a zároveň tuto pohodu předávají dál. Dvojky se totiž neberou tak vážně, nepotřebují tolik řvát a jen tak něco je nepoloží. O tom si jedničky, které musí dnem i nocí bedlivě střežit svou pozici, mohou nechat jenom zdát.
I tentokrát je herecký ansámbl složen ze zaměstnaců CZC.cz, včetně marketingového ředitele online prodejce Milana Dudy. Jejich záběry jsou mixovány se záběry z filmů, reportáží, virálů a dalším materiálem, který
S cílem pozvednout náladu a celkovou spokojenost všech dvojek vznikl i 40vteřinový reklamní spot, který se již tradičně skládá z hereckých výkonů GEEKů z CZC.cz a netradičně je mixuje s ikonickými záběry ze starých filmů, reportáží, virálů z YouTube a videobank. Jak probíhalo natáčení, si můžete lépe představit díky making of videu.
Na YouTube se představí i krátké video bumpery, komunikující výhody nakupování v CZC.cz.
Koncept kampaně má na svědomí agentura Brain One, role produkčního partnera se ujal Bumerang.film. Voiceover byl svěřen již poněkolikáté hlasivkám Matouše Rumla. Nový spot bude vedle YouTube k vidění také na internetové televizi Stream.cz a na zpravodajských webech iDnes.cz, Novinky.cz a Super.cz. S dalšími kampaňovými formáty se lidé mohou setkat také v outdoorové reklamě (pražské tramvaje a metro), v bannerech napříč internetem, na vlnách rádia Evropa 2 a na sociálních sítích.
Klíčový vizuál kampaně
Veškerá komunikace směřuje na kampaňovou landing page czc.cz/dvojky, kde zákazníci najdou i hlavní benefity kampaně. Vzhledem k tomu, že CZC.cz slaví v letošním roce 20 let od svého vzniku, rozhodla se společnost dát svým zákazníkům možnost si každý týden snížit cenu 20 oblíbených produktů o 20 %. V příštích týdnech společnost navíc představí Fond spokojených dvojek, jehož cílem bude pomoct dalším dvojkám splnit si svůj sen.