Dataweps a Expando spouští obsahový projekt Dee-tail.com
České společnosti Dataweps a Expando spustily obsahovou platformu Dee-tail.com. Zaměřují se na datovou analytiku, automatizaci a expanzi do zahraničí. Platforma cílí na e-commerce a online retailery ve střední Evropě a obsah proto vzniká v angličtině. Záměrem je vytvářet kvalitní, na datech postavený obsah, který jde do hloubky konkrétního problému.
Dee-tail.com běží jako samostatný projekt a je veden šéfredaktorkou Pavlou Lokajovou. Ta do února letošního roku vedla magazín se zaměřením na obchod, Business Animals. Nyní se od začátku podílí na vizi a rozvoji projektu dee-tail.com. „Naším cílem je vytvářet menší množství o to kvalitnějšího obsahu, který půjde opravdu do detailu, proto dee-tail.com,” vysvětlila Lokajová. Hlavní témata dee-tail.com se týkají zejména oblastí, jimž se věnují právě Expando a Dataweps. Růst prostřednictvím expanze do zahraničí je oblast, se kterou svým klientům pomáhá Expando.
„Spolu s českými výrobci a e-shopy prokazatelně překonáváme stereotyp, že proniknout (nejen) na západní trhy je složité. Během tří posledních let jsme našim klientům vydělali přes 100 milionů korun prodejem do 62 zemí. Vzhledem k růstu jak Amazonu tak dalších kanálů expanze chceme o těchto možnostech informovat širší publikum a sdílet know-how o jednotlivých zemích i Amazonu,” prozrazuje COO Jiří Černý.
Ukázka pokrývaných témat na Dee-tail.com
Dataweps pak do projektu přináší expertízu v oblasti produktové analytiky, automatizace a data driven decisions. „Dlouhodobě se snažíme na trhu nejen prodávat naše produkty, ale také českou online retail scénu edukovat v tom, jak správně s daty a automatizací nakládat a využít ji ke svému prospěchu. Dee-tail.com je tak logicky dalším krokem, jak naše know-how dostat za hranice Česka,“ vysvětluje důvody zapojení Datawepsu do projektu Head of Growth Jenda Perla .
Do budoucna chce ale Dee-tail otevřít obsah i dalším e-commerce a online retail hráčům formou hostujících článků a rozhovorů. První témata, kterým se nyní dee-tail.com věnuje, jsou například trend automatizace cenotvorby, způsoby expanze ze střední Evropy a tendence v logistice. Trend automatického pricingu a repricingu se na retailových a e-commerce konferencích objevuje již nějakou dobu, pro mnohé manažery však stále není jasné, jaký přínos by měly po této inovaci požadovat a jakou variantu automatizace zvolit adekvátně ke svému byznysu. Možné odpovědi naleznou čtenáři právě v jednom z prvních článků nového projektu.