Destilace Hitlera a Stalina dosáhla na zlato
Na mezinárodním festivalu Golden Hammer v lotyšské Rize si vedly české reklamní agenturu vcelku dobře. Zlato si doslova „vydestilovala“ agentura Ogilvy&Mather, a to za tiskovou reklamu na šestkrát destilovanou vodku Amundsen. Kampaň probíhala letos v květnu a dubnu a obhájila tak pozici nejúspěšnější reklamy 12. ročníku festivalu.
Koho vlastně napadla myšlenka znázornit šestinásobnou destilaci vodky tímto netradičním způsobem - Šestkrát destilovaný Hitler jako roztomilý „zajíček ušáček“ a Stalin vydestilovaný v Santa Clause? Nápad vznikl v týmu kreativního ředitele Ogilvy Group Tomáše Belka ve složení Martin Demartini a Ronald Štefka. Na výtvarném řešení spolupracovali jejich ukrajinští kolegové pod vedením regionálního kreativního ředitele Willa Rusta.