Díky Air France můžete dokončit za letu rozkoukaný film i doma
Utrpení dlouhých letů může zmírnit sledování filmů nebo seriálů. Dle údajů Air France to tak dělá 65 % pasažérů a právě možnost ukrátit si takto cestu je třetím největším důvodem pro zabookování konkrétního letu. Sledování filmů je tedy skvělé a zákazníci ho mají rádi. Víte ale, co je vždy naštve? Když do přistání nestihnou něco zajímavého dokoukat. Air France se to rozhodla napravit svou službou „Cinema to Go“.
Ta byla oceněna Stříbrným lvem v kategorii Promo & Activation pro oblast Travel, Transport & Leisure na Cannes Lions. Byla také představena loni na konferenci Cannes in Prague, která ukázala to nejzajímavější z největšího světového festivalu reklamní kreativity.
Pro novou službu byla vytvořena propagační videa pro YouTube, Facebook i Twitter. Především ale na ni upozornil pasažéry personál letadel a video upoutávka se také přehrála na obrazovkách před jejich sedadly. V průběhu letu pak pasažérům došel mail s dárkovým kódem na iTunes. Po jeho zadání si pak mohli na palubě načatý snímek zhlédnout do konce na obrazovce svého mobilu, počítače nebo třeba chytré televize.
„Cinema to Go“ je cestou, jak zpříjemnit celkový zážitek z letu i po něm a zároveň zdůraznit konkurenční výhodu Air France, která se pyšní 1 200 hodinami videa ve své nabídce palubní zábavy. Služba se osvědčila natolik, že se stala součástí mobilní aplikace Air France. To dosvědčuje i video s případovou studií níže.
Tip redakce:
Další inovativní kampaně z největšího světového festivalu kreativity můžete objevit již tento čtvrtek 11. října na konferenci Cannes in Prague. Navíc s výkladem lidí, co je hodnotili. Čeká vás prezentace 8 porotců letošního ročníku Cannes Lions. Zjistě více na webu akce.