EDEKA má další virální hit. Eatkarus v něm přejde na přírodní stravu a vzlétne

16. 2. 2017 | Petr Michl
Podívejte se na pohádkový příběh o metráčkovi, co se naučil létat. Pomohla mu k tomu bio strava.

Německý obchodní řetězec EDEKA má jedny z nejvýraznějších reklam ve svém segmentu, a to i ve světovém měřítku. Jejich další reklama z dílny agentury Jung von Matt má den po zveřejnění oprávněnou nálepku virálního hitu.

Vypráví příběh z města, kde lidé připomínají spíš koule. Neustále se cpou beztvarou šedozelenou kaší a jsou ve své zavalitosti asi docela spokojení. Neplatí to ovšem pro mladého Eatkara (ano, narážka na postavu Ikara z řecké mytologie). Ten se cítí ve své rodině i ve svém těle nesvůj. Když spatří jednoho dne let ptáka, považuje to za skvělou cestu k úniku a chce ji napodobit. Jeho první pokus vzlétnout s pomocí pouťových balónů se mu díky vysoké nadváze nepovede. Tím, že opustí kaši a začne jíst přírodní stravu, se však sníží jeho váha. Plnění snů v praxi si pak raději prohlédněte ve spotu sami.

Eatkarus nakonec skutečně vzlétne. Na rozdíl od bájného Ikara ho ale nečeká pád za to, že se příliš přibližoval slunci. Bezpečně přistane a užívá si přírody i jejich plodů. Tečku poselství spotu pak dává závěrečný claim: „Jezte jako člověk, kterým se chcete stát."




Kam dál?

Připomeňte si smutnou vánoční kampaň EDEKA z roku 2015, ve které se sourozenci potkají až po smrti svého tatínka.

Štítky dokumentu: Virální marketing

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: