Emoce jako nejsilnější aspekt reklamy

8. 7. 2013 | BeDa
Rodina a národ. Firmy vsázejí ve svých kampaních na emoce.

Emoce jsou v reklamě vždy sázka na jistotu. Skype přišel s emotivní reklamní kampaní s názvem "Stay Together", která poukazuje na to, že díky videotelefonátům přes tento program může být člověk v kontaktu se svými nejbližšími, i když je dělí tisíce kilometrů.

Série tří videí má pokaždé jiného hlavního hrdinu, který je díky programu Skype v kontaktu s rodinou na velmi velké vzdálenosti. Denis z Ugandy, který žije v Pansylvánii, je přes videokonverzace u toho, jak roste jeho syn. Až se jednou znovu setkají, nebudou pro sebe cizinci.


 

Další díly také pracují se silnými hráči na city - jsou zde zvířátka i děti.



V Americe zase sází na patriotismus. Hymnu si zde “zpívají” i billboardy.


4. července slavila Amerika Den nezávislosti. Tento státní svátek připomíná přijetí Deklarace nezávislosti Spojených států. Američané tento den slaví bujaře, pořádají párty, ohňostroje a slaví jak soukromě, tak i veřejně. Mezi jeden z věřejných projevů oslav se řadí i kampaň “United 4th” mediální společnosti Clear Channel. Od 4. do 7. července se na digitálních billboardech a citylightech této společnosti rozsvěcovaly postupně jednotlivé verše americké hymny od města Albuquerque po Portland. První verš se objevil na východě a směrem na západ pokračovaly s postupující hodinou na západ.


Patriotismus je v Americe obzvlášť silný. Společnost Clear Channel tohoto národního rysu využila ještě v nejvíce emotivním období. Součástí kampaně jsou i sociální média. Společnost vyzývala uživatele k tweetování, vytváření videí přes Vine i Instagram i k používaní speciálního hashtagu #united4th.

Zdroj: www.mashable.com

 

Štítky dokumentu: Kreativní reklama

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: