EURO RSCG připravilo pro MF Dnes novou komunikační kampaň

1. 9. 2010 | KAS
V září spustí deník MF DNES novou imageovou kampaň zaměřenou na podporu čtenosti titulu. Kampaň používá zcela nový kreativní koncept, který připravila agentura EURO RSCG pod vedením kreativního ředitele Edy Kauby a art directora Milana Vlasáka.

Ilustrační obrázek, zdroj: MF Dnes

V září spustí deník MF DNES novou imageovou kampaň zaměřenou na podporu čtenosti titulu. Kampaň používá zcela nový kreativní koncept, který připravila agentura EURO RSCG pod vedením kreativního ředitele Edy Kauby a art directora Milana Vlasáka.

Komunikace používá tři ústřední motivy, které byly vytvořeny v návaznosti na výsledky hloubkového výzkumu čtenářského trhu realizovaného agenturou STEM/MARK pro vydavatelství MAFRA. „Z výzkumu vyplynulo, že čtenáři novin kladou jednoznačně největší důraz na domácí zpravodajství a publicistiku následované zprávami z regionu. Tuto dvojici doplňují tematické přílohy. Proto byla vytvořena základní sada vizuálů, které reflektují čtenářské preference v nové a netradiční podobě,“ uvedl Aleš Pýcha, marketingový ředitel mediální skupiny MAFRA.

Kampaň poběží v první fázi prostřednictvím outdooru v Praze a krajských městech za použití megaboardů, billboardů, reklamních laviček a ploch na vozech MHD. Od druhého zářijového týdne se připojí reklama v rozhlase. Prostor je zajištěn na rozhlasových stanicích Impuls, Frekvence 1, ČRo1, a rádia sítě MMS, kam spadají i některá radia ze skupiny MAFRA. Následně kampaň využije i televizi - Novu, Primu, ČT, Barrandov a Óčko - formou klasické reklamy a sponzoringu vybraných pořadů.

„Mottem kampaně je sdělení ´Dnes čtěte, co se stane zítra´. Cílem je ukázat na zásadní přidanou hodnotu novin, která spočívá v ´odhalení´ věcí nebo možností, které mohou ovlivnit jejich život v budoucnu,“ doplnil Pýcha. Kromě nové kampaně připravil marketing mediální skupiny ve spolupráci s agenturou nový vizuální standard pro značku MF DNES, který se projeví ve veškeré externí i interní komunikaci. „Inovací prošel také claim značky MF DNES, který zní ´Stojí za to číst´ a velmi dobře reflektuje jak obsahovou kvalitu a rozsah informací v našich novinách, tak i tvrzení čtenářů, kteří vnímají deník MF DNES jako nejlepší v poměru cena-kvalita,“ dodal Aleš Pýcha.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: