Euro RSCG spouští novou divizi pro sociální média
14. 4. 2011
| BrP
Komunikační agentura Euro RSCG se rozhodla rozšířit svůj záběr a spustila novou divizi, která se bude zaměřovat na marketing v sociálních médiích.
Komunikační agentura Euro RSCG se rozhodla rozšířit svůj záběr a spustila novou divizi, která se bude zaměřovat na marketing v sociálních médiích, jejím ředitelem se stal Pavel Hacker, specializujícíc se na sociální média a virální marketing. Dříve působil Hacker v Neo@Ogilvy a rozjížděl vlastní projekt Viral Boooster.
"Nová divizte Euro RSCG Social se bude svou prací soustřeďovat čistě na poradenství v souvislosti se sociálními médii a zároveň bude nedílnou součástí strategických doporučení pro naše klienty. Náš interní vzdělávací program bude v souvislosti se sociálními médii značně těžit z jeho znalostí a zkušeností,“ dodal ke spuštění divize generální ředitel společnosti Euro RSCG Prague, Gilles Bérouard.
Zdroj: Mediář.cz
Štítky dokumentu: Virální marketing