Fanoušci značek na Facebooku za ně utrácí téměř dvojnásobně
21. 6. 2010
| ILE
Mít své fanoušky na Facebooku nebo ostatních sociálních sítích a pěkně se o ně starat se vyplácí. I z toho důvodu, že tito fanoušci nám jsou schopni generovat téměř dvojnásobné zisky oproti těm, kteří na Facebooku nejsou.
Vychází to ze společné studie konzultantské společnosti Synapse a výzkumné organizace Hotspex.
Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu |
Mít své fanoušky na Facebooku nebo ostatních sociálních sítích a pěkně se o ně starat se vyplácí. I z toho důvodu, že tito fanoušci nám jsou schopni generovat téměř dvojnásobné zisky oproti těm, kteří na Facebooku nejsou.
Vychází to ze společné studie konzultantské společnosti Synapse a výzkumné organizace Hotspex, která se zaměřila na porovnání výdajů fanoušků a nefanoušků největších globálních značek za jejich produkty.
Nárůst výdajů fanoušků oproti nefanouškům se pohyboval v rozmezí 51 % (společnost Oreo) po 168 % (společnost Nokia). V případě top 20 značek se tak jednalo o průměr, který lehce převyšoval 100 %.
Informace přinesl server eMarketer.com.
Štítky dokumentu: Facebook Marketingový výzkum